Blog dla użytkowników Mautic – systemu marketing automation Open Source.
Higiena bazy kontaktów – dlaczego i jak czyścić listę kontaktów?
Wysoka dostarczalność wiadomości jest kluczem dla udanej kampanii e-mail marketingowej. Nie ma znaczenia, ile wysiłku włożymy w kampanię, co promujemy, jaka jest zawartość i kreacja samej wiadomości, jeśli e-maile nie docierają do skrzynek odbiorczych naszych klientów
Campaign builder – jak tworzyć workflow w kreatorze kampanii?
W jakim celu możesz tworzyć kampanie w Mautic? Zanim przejdziesz do konstruktora kampanii, warto byś uświadomił sobie w czym one mogą Ci się przydać. Przede wszystkim służą do: śledzenia i profilowania użytkowników, wysyłania e-maili, podejmowania decyzji
Wygodniejsze czyszczenie pamięci podręcznej – plugin Clear Cache
Pamięć cache, czyli pamięć podręczna wykorzystywana jest powszechnie przez aplikacje czy programy komputerowe. W pamięci tej przetrzymywane są pewne pliki i informacje, co powoduje, że jej działanie jest szybsze. Przeglądarka komputerowa przykładowo przetrzymuje pliki cache stron internetowych, dzięki czemu
Odmiana polskich imion w wołaczu
Wierzę, że zgodzisz się z tym, że konwersja po zastosowaniu spersonalizowanej komunikacji wzrasta... no bo ile razy dostawałeś mailing z tytułem "Dla Ciebie Piotrze" i klikałeś, interesowałeś się dalej, gdyż poczułeś się potraktowany z troską, wyjątkowo, nie jako jeden z
Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic
W ciągu ostatnich 100 lat leczenie skoliozy pozostało w dużej mierze niezmienione. Specyficzne przyczyny wciąż nie są znane, a tradycyjne opcje leczenia, w tym sztywne aparaty ortodontyczne i wysoce inwazyjne zabiegi chirurgiczne, niosą ze
Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?
Często bardzo skrupulatnie planujemy i modelujemy kampanie mailingowe. Programujemy uruchomienie kolejnych działań, na podstawie otwarcia czy kliknięcia w mail. Między akcjami, warunkami czy decyzjami zapominamy o najważniejszym - pierwszym kroku, czyli wysyłce pierwszego mailingu,
Mautic Social Login – jak używać?
Funkcjonalność logowania z mediami społecznościowymi (ang. social media login) używana jest do podpisywania formularzy i uzupełnienie wartości w polach danych kontaktu. Kiedy użytkownik się loguje przez media społecznościowe, Mautic tworzy lub aktualizuje jego kartotekę
Jak i kiedy stosować Double Opt-in Mautic?
Kiedy budujesz bazę mailingową, możesz użyć dwóch metod obsługi rejestracji odbiorców: Double Opt-in (DOI) - oznacza, że po wpisaniu w formularz rejestracyjny np. do Newslettera, Twój czytelnik otrzyma, na wskazany adres email, wiadomość z linkiem
Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?
Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem. Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym najwięcej a przy tym nie zwariować? Ustalmy jedno nawet najlepszy samochód potrzebuje
UTM Google Analytics tags w Mautic
Tagi UTM – co to jest? Tagi UTM to ustalone przez Google parametry monitorowania, które dodaje się linków. Na podstawie zaszystych w URL parametrach Google Analytics rozpoznaje dokładnie, skąd pochodzi ruch, jak również może
Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?
To najczęściej zadawane nam pytanie od naszych czytelników. Dopytujecie o to, gdzie są haczyki i ukryte koszty? I jak to wszystko jest możliwe, że za darmo, co jest za darmo? Odpowiemy zatem na Wasze
Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących
Odmieniany przez wszystkie przypadki termin: automatyzacja marketingu, już na stałe zagościła w naszym słowniku, świadomości i codziennym życiu. Zatem wyjaśnijmy czym jest automatyzacja marketingu w praktyce i jak używać aplikacje marketing automation w biznesie.
Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja
Pojęcie komunikacji w Mautic można zamknąć w słowach - wymiana informacji między Mautic a otoczeniem. Mautic 2.9.0 nie zawodzi - nowa wersja to jeszcze więcej gotowych wtyczek do komunikacji z aplikacjami, usprawnienia w zakresie
5 błędów w automatyzacji
Błędy zdarzają się każdemu. Na początku są wręcz nieuniknione. Mawia się, że to na nich najlepiej się uczymy. Nie zawsze jednak nawet znając i potrafiąc zdefiniować błędy, te najczęstsze, ale czyjeś, jesteśmy w stanie
Progresywne profilowanie w Mautic
Polega na ustalaniu i interpretacji następstw faktów na podstawie źródeł wcześniejszych lub aktualizowanych danych pozyskiwanych przez formularze. A tak po ludzku, progresywne profilowanie w Mautic sprawia, że Twoje formularze stają się inteligentniejsze i dynamicznie
Sprzedawaj tak jak chcesz kupować
Jak wygląda proces zakupowy Twojego klienta? To pytanie zadaję Tobie i każdemu mojemu klientowi, dla którego opracowuję założenia dla kampanii marketingowo-sprzedażowej. Prawie każda odpowiedź, którą słyszę rozpoczyna się od zwrotu: „my sprzedajemy…”, a przecież
Gated Video w Mautic – jak stosować?
Chcesz wiedzieć, kto, jak długo, kiedy oglądała Twoje materiały Video? Użyj funkcji Gated Video w Mautic. Mechanizmy bramki video w marketing automation to doskonałe narzędzie do generowania leadów z Twojej strony internetowej.
Marketing automation w sektorze administracji publicznej
Jako reprezentant organów administracji publicznej lub też jednostek podlegających reżimowi prawa zamówień publicznych możesz mieć ograniczony dostęp do narzędzi internetowych opartych na SaaS. Obowiązujące przepisy prawa i wewnętrzne zasady mogą zabronić przechowywania danych osobowych
Segmentacja kontaktów – warunek udanej automatyzacji
Twoje kontakty odróżniają się od siebie pod bardzo wieloma względami, komunikując się z nimi nie możesz więc traktować ich jednakowo. Segmenty w Mautic umożliwią Ci łatwo organizować kontakty. Dzięki nim podzielisz bazę odbiorców w oparciu
Jak tworzyć kreacje e-mailowe w Mautic?
Dlaczego e-maile w Mautic? E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego wykorzystująca pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Prawdopodobnie, z racji efektywności i relatywnej łatwości obsługi, jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji B2B.
Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce
Chcesz wiedzieć jak działa demo Mautic? Jak działa marketing automation? Opisaliśmy i wdrożyliśmy na tej stronie przypadki użycia bezpłatnego systemu marketing automation Mautic. Dowiesz się, jak w praktyce zautomatyzować marketing dzięki Mautic? To zaczynamy…
Role i użytkownicy Mautic – jak skonfigurować?
Z platformy marketing automation Mautic może korzystać wielu użytkowników. Zatem jesli Twój zespół składa się z wielu handlowców, marketerów i innych służb wewnętrznych czy zewnętrznych możesz bez ograniczeń uruchamiać dla nich konta dostępu. Ta
Kampania powitalna w Mautic – jak zbudować pierwszą zautomatyzowaną kampanię?
Czym są Kampanie w Mautic? Kampanie, w tym m.in. kampania powitalna, to zaprogramowane przez Ciebie scenariusze komunikacji, w których definiujesz działania, za którymi podążą Twoje kontakty. Jaki jest cel Kampanii
Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017
Jako marketer działasz szybko - z impetem opracujesz strategię kampanii, następnie koncentrujesz się na działaniach taktycznych. Sprawnie przechodzisz do budowania kampanii, targetowania bazy i uwolnieniu kreatywnych zasobów jakimi dysponujmy. Organizujesz spotkania, burze mózgów, dobierasz
Import bazy kontaktów do Mautic – jak prawidłowo wykonać?
W tekście znajdziesz praktyczne porady dotyczące importu bazy kontaktów do Twojej instalacji Mautic. Dowiesz się jak: przygotować system Mautic do importu bazy. dostosować plik CSV z danymi. zmapować pola danych. Jeśli wykonasz wszystkie czynności
Hey! Mamy też Forum!
Sprawdź czego możesz się dowiedzieć od innych.