Blog dla użytkowników Mautic – systemu marketing automation Open Source.

Wygodniejsze czyszczenie pamięci podręcznej – plugin Clear Cache

Maj 23rd, 2018|0 Komentarzy

Pamięć cache, czyli pamięć podręczna wykorzystywana jest powszechnie przez aplikacje czy programy komputerowe. W pamięci tej przetrzymywane są pewne pliki i informacje, co powoduje, że jej działanie jest szybsze. Przeglądarka komputerowa przykładowo przetrzymuje pliki cache stron internetowych, dzięki czemu

Odmiana polskich imion w wołaczu

Maj 9th, 2018|0 Komentarzy

Wierzę, że zgodzisz się z tym, że konwersja po zastosowaniu spersonalizowanej komunikacji wzrasta... no bo ile razy dostawałeś mailing z tytułem "Dla Ciebie Piotrze" i klikałeś, interesowałeś się dalej, gdyż poczułeś się potraktowany z troską, wyjątkowo, nie jako jeden z

Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic

Kwiecień 19th, 2018|0 Komentarzy

W ciągu ostatnich 100 lat leczenie skoliozy pozostało w dużej mierze niezmienione. Specyficzne przyczyny wciąż nie są znane, a tradycyjne opcje leczenia, w tym sztywne aparaty ortodontyczne i wysoce inwazyjne zabiegi chirurgiczne, niosą ze

Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?

Kwiecień 4th, 2018|0 Komentarzy

Często bardzo skrupulatnie planujemy i modelujemy kampanie mailingowe. Programujemy uruchomienie kolejnych działań, na podstawie otwarcia czy kliknięcia w mail. Między akcjami, warunkami czy decyzjami zapominamy o najważniejszym - pierwszym kroku, czyli wysyłce pierwszego mailingu,

  • Mautic Social Media Login - jak używać?

Mautic Social Login – jak używać?

Listopad 19th, 2017|0 Komentarzy

Funkcjonalność logowania z mediami społecznościowymi (ang. social media login) używana jest do podpisywania formularzy i  uzupełnienie wartości w polach danych kontaktu. Kiedy użytkownik się loguje przez media społecznościowe, Mautic tworzy lub aktualizuje jego kartotekę

  • Double Opt-in Mautic kampania emial - jak ustawić?

Jak i kiedy stosować Double Opt-in Mautic?

Wrzesień 25th, 2017|1 Komentarz

Kiedy budujesz bazę mailingową, możesz użyć dwóch metod obsługi rejestracji odbiorców: Double Opt-in (DOI) - oznacza, że po wpisaniu w formularz rejestracyjny np. do Newslettera, Twój czytelnik otrzyma, na wskazany adres email, wiadomość z linkiem

  • Wdrożenie Mautic - jak uzyskać efekt w automatyzacji marketingu przez system automation

Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

Wrzesień 13th, 2017|0 Komentarzy

Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem.  Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym najwięcej a przy tym nie zwariować? Ustalmy jedno nawet najlepszy samochód potrzebuje

  • Jak uzywać UTM Google Analitycs w Mautic?

UTM Google Analytics tags w Mautic

Sierpień 28th, 2017|0 Komentarzy

Tagi UTM – co to jest? Tagi UTM to ustalone przez Google parametry monitorowania, które dodaje się linków. Na podstawie zaszystych w URL  parametrach Google Analytics rozpoznaje dokładnie, skąd pochodzi ruch, jak również może

  • Na jakie koszty Mautic musisz być gotowy - cennik usług wdrożeniowych marketing automation

Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

Sierpień 9th, 2017|0 Komentarzy

To najczęściej zadawane nam pytanie od naszych czytelników. Dopytujecie o to, gdzie są haczyki i ukryte koszty? I jak to wszystko jest możliwe, że za darmo, co jest za darmo? Odpowiemy zatem na Wasze

  • Automatyzacja Marketingu w Mautic - poradnik dla początkujących

Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

Lipiec 28th, 2017|0 Komentarzy

Odmieniany przez wszystkie przypadki termin: automatyzacja marketingu, już na stałe zagościła w naszym słowniku, świadomości i codziennym życiu. Zatem wyjaśnijmy czym jest automatyzacja marketingu w praktyce i jak używać aplikacje marketing automation w biznesie.

  • Mautic 2.9 - nowa wersja, więcej integracji, nowe wtyczki

Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

Lipiec 24th, 2017|0 Komentarzy

Pojęcie komunikacji w Mautic można zamknąć w słowach - wymiana informacji między Mautic a otoczeniem. Mautic 2.9.0 nie zawodzi - nowa wersja to jeszcze więcej gotowych wtyczek do komunikacji z aplikacjami, usprawnienia w zakresie

  • Email Marketing i automatyzacja kampanii w Mautic Open Source

5 błędów w automatyzacji

Lipiec 16th, 2017|0 Komentarzy

Błędy zdarzają się każdemu. Na początku są wręcz nieuniknione. Mawia się, że to na nich najlepiej się uczymy. Nie zawsze jednak nawet znając i potrafiąc zdefiniować błędy, te najczęstsze, ale czyjeś, jesteśmy w stanie

  • Ustaw dynamiczny formularz w Mautic i profiluj progresywnie

Progresywne profilowanie w Mautic

Lipiec 12th, 2017|0 Komentarzy

Polega na ustalaniu i interpretacji następstw faktów na podstawie źródeł wcześniejszych lub aktualizowanych danych pozyskiwanych przez formularze. A tak po ludzku, progresywne profilowanie w Mautic sprawia, że Twoje formularze stają się inteligentniejsze i  dynamicznie

  • Automatyzacja marketingu - jak zidentyfikować proces zakupowy klienta

Sprzedawaj tak jak chcesz kupować

Lipiec 5th, 2017|0 Komentarzy

Jak wygląda proces zakupowy Twojego klienta? To pytanie zadaję Tobie i każdemu mojemu klientowi, dla którego opracowuję założenia dla kampanii marketingowo-sprzedażowej. Prawie każda odpowiedź, którą słyszę rozpoczyna się od zwrotu:  „my sprzedajemy…”, a przecież

  • Video Gated Mautic - jak używać bramki video?

Gated Video w Mautic – jak stosować?

Czerwiec 21st, 2017|0 Komentarzy

Chcesz wiedzieć, kto, jak długo, kiedy oglądała Twoje materiały Video? Użyj funkcji Gated Video w Mautic. Mechanizmy bramki video w marketing automation to doskonałe narzędzie  do generowania leadów z Twojej strony internetowej.

  • Sektor administracji publicznej i Mautic automatyzacja marketingu

Marketing automation w sektorze administracji publicznej

Czerwiec 18th, 2017|0 Komentarzy

Jako reprezentant organów administracji publicznej lub też jednostek podlegających reżimowi prawa zamówień publicznych możesz mieć ograniczony dostęp do narzędzi internetowych opartych na SaaS. Obowiązujące przepisy prawa i wewnętrzne zasady mogą zabronić przechowywania danych osobowych

  • Segmenty w Mautic

Segmentacja kontaktów – warunek udanej automatyzacji

Czerwiec 12th, 2017|0 Komentarzy

Twoje kontakty odróżniają się od siebie pod bardzo wieloma względami, komunikując się z nimi nie możesz więc traktować ich jednakowo. Segmenty w Mautic umożliwią Ci łatwo organizować kontakty. Dzięki nim podzielisz bazę odbiorców w oparciu

Jak tworzyć kreacje e-mailowe w Mautic?

Maj 25th, 2017|0 Komentarzy

Dlaczego e-maile w Mautic? E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego wykorzystująca pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Prawdopodobnie, z racji efektywności i relatywnej łatwości obsługi, jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji B2B.

  • Demo Mautic marketing automation

Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce

Maj 25th, 2017|0 Komentarzy

Chcesz wiedzieć jak działa demo Mautic? Jak działa marketing automation? Opisaliśmy i wdrożyliśmy na tej stronie przypadki użycia bezpłatnego systemu marketing automation Mautic. Dowiesz się, jak w praktyce zautomatyzować marketing dzięki Mautic? To zaczynamy…

  • Jak ustawić uprawnienia nowego użytkownika Mautic

Role i użytkownicy Mautic – jak skonfigurować?

Maj 18th, 2017|0 Komentarzy

Z platformy marketing automation Mautic może korzystać wielu użytkowników. Zatem jesli Twój zespół składa się z wielu handlowców, marketerów i innych służb wewnętrznych czy zewnętrznych możesz bez ograniczeń uruchamiać dla nich konta dostępu. Ta

  • kampania powitalna w mautic

Kampania powitalna w Mautic – jak zbudować pierwszą zautomatyzowaną kampanię?

Maj 14th, 2017|1 Komentarz

Czym są Kampanie w Mautic? Kampanie, w tym m.in. kampania powitalna, to zaprogramowane przez Ciebie scenariusze komunikacji, w których definiujesz działania, za którymi podążą Twoje kontakty. Jaki jest cel Kampanii

  • Mautic 2.8. w Polsce - integracje i funkcje

Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017

Maj 3rd, 2017|0 Komentarzy

Jako marketer działasz szybko - z impetem opracujesz strategię kampanii, następnie koncentrujesz się na działaniach taktycznych. Sprawnie przechodzisz do budowania kampanii, targetowania bazy i uwolnieniu kreatywnych zasobów jakimi dysponujmy. Organizujesz spotkania, burze mózgów, dobierasz

  • Import bazy danych do Mautic

Import bazy kontaktów do Mautic – jak prawidłowo wykonać?

Kwiecień 28th, 2017|0 Komentarzy

W tekście znajdziesz praktyczne porady dotyczące importu bazy kontaktów do Twojej instalacji Mautic. Dowiesz się jak: przygotować system Mautic do importu bazy. dostosować plik CSV z danymi. zmapować pola danych. Jeśli wykonasz wszystkie czynności

  • Jak skonfigurować lejek sprzedaży w marketing auotomation?

Lejkowanie od subskrybenta do ambasadora – czyli Stages w Mautic

Kwiecień 27th, 2017|0 Komentarzy

Etapy leadowe, cykle zakupowe, cykle sprzedażowe, nazywane także etapami „cyklu życia klienta” (Customer Lifecycle) ułatwiają organizowanie kontaktów w oparciu o fazę, w jakiej się znajdują. Ponieważ interakcje z Twoimi kontaktami różnią się w zależności

  • Jak dodać kod śledzący Mautic do Joomla?

Joomla & Mautic – jak zintegrować?

Kwiecień 26th, 2017|0 Komentarzy

Joomla to jeden z najpopularniejszych CMS dostępnych na rynku. W prosty sposób stworzysz i obsługujesz w nim witryny internetowe. Podobnie jak w przypadku stron opartych na WordPressie, twórcy Mautic opracowali wtyczkę integrującą strony opracowane

  • Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?

    Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?

    We wpisie Segmenty w Mautic opisywaliśmy dlaczego i jak tworzyć segmenty w oparciu o atrybuty takie jak: Imię i nazwisko, Stanowisko, czy Data urodzin oraz aktywności: Data dodania, czy Kontakt odwiedził URL. Ostatnio jednak natknęłam się

  • Mautic jako system do zarządzania kontaktami

    Mautic jako system do zarządzania kontaktami

    Mautic pozwala zbudować bogatą i funkcjonalną bazę danych. Prawidłowe zbieranie i aktualizowanie bazy kontaktów w Mautic, pozwala na dotarcie do każdej z osób, poprzez targetowanie reklam, mailingi czy kampanie sms, a same dane kontaktowe

  • Walidacja kampanii, by Twoja lista mailingowa była wartościowa

    Walidacja kampanii, by Twoja lista mailingowa była wartościowa

    Chociaż wielu z Was może nie być tego świadomych, Mautic umożliwiła natywny sposób sprawdzania poprawności wiadomości e-mail jako część kampanii, przed wysłaniem wiadomości e-mail. Dzięki temu Twoja lista marketingowa będzie bardziej wartościowa, ponadto rozwiązuje to

  • Audyt danych – dowiedz się kto, jak i kiedy dokonał aktualizacji

    Audyt danych – dowiedz się kto, jak i kiedy dokonał aktualizacji

    Mautic wprowadził funkcję audytu danych dla integracji i użytkowników, która jest idealna dla SMB i firm handlowych, ponieważ pozwala dowiedzieć się, kto z pracowników, w jaki sposób i w jakim czasie, zaktualizował dany kontakt w Mautic.

  • Wygodniejsze czyszczenie pamięci podręcznej – plugin Clear Cache

    Wygodniejsze czyszczenie pamięci podręcznej – plugin Clear Cache

    Pamięć cache, czyli pamięć podręczna wykorzystywana jest powszechnie przez aplikacje czy programy komputerowe. W pamięci tej przetrzymywane są pewne pliki i informacje, co powoduje, że jej działanie jest szybsze. Przeglądarka komputerowa przykładowo przetrzymuje pliki cache stron internetowych, dzięki czemu

  • Odmiana polskich imion w wołaczu

    Odmiana polskich imion w wołaczu

    Wierzę, że zgodzisz się z tym, że konwersja po zastosowaniu spersonalizowanej komunikacji wzrasta... no bo ile razy dostawałeś mailing z tytułem "Dla Ciebie Piotrze" i klikałeś, interesowałeś się dalej, gdyż poczułeś się potraktowany z troską, wyjątkowo, nie jako jeden z

  • Preferowane kanały komunikacji i częstotliwość kontaktów

    Preferowane kanały komunikacji i częstotliwość kontaktów

    Zdarza się, że mimo iż Twój kontrahent powierzył Ci zarówno swój numer telefonu jak i adres email, niezbyt chętnie jednak otrzymuje i czyta smsy, zdecydowanie woli otrzymywać emaile? Chciałbyś więc sprostać jego oczekiwaniom, nie

  • Jak budować raporty w Mautic?

    Jak budować raporty w Mautic?

    Raporty w Mautic są niezwykle cenne, ponieważ służą nie tylko do analizowania skuteczności kanałów marketingowych, ale mogą być wykorzystywane do zrozumienia bardziej funkcjonalnych informacji, np. którzy użytkownicy otwierali i czytali Twoje różne maile - różne cele to

  • Jak zintegrować MailChimp z Mautic? Poznaj plugin MailChimp-Mautic

    Jak zintegrować MailChimp z Mautic? Poznaj plugin MailChimp-Mautic

    MailChimp to amerykańska firma, jeden z liderów w branży e-mail marketingu, założona w 2001 roku. Posiada 3,5 mln użytkowników, którzy wysyłają miesięcznie 4 mld maili. Jej głównym produktem jest platforma online do wysyłania profesjonalnych maili

  • Kontakty w Mautic – jak tworzyć, edytować, zarządzać?

    Kontakty w Mautic – jak tworzyć, edytować, zarządzać?

    Kontakty to serce platformy do automatyzacji marketingu. Są nimi wszystkie osoby, które odwiedziły Twoje witryny lub w jakiś sposób nawiązały z Tobą relacje. Typy Istnieją dwa rodzaje kontaktów: Kontakty anonimowe - osoby odwiedzające

  • Kampania SMS w Mautic

    Kampania SMS w Mautic

    Wysoki wskaźnik przeczytanych SMS-ów i niski koszt wysyłania wiadomości tekstowych zachęca i przekonuje marketerów do aktywnego używania tego kanału komunikacji. Ilość wysyłanych SMS’ów z reklamą rośnie z roku na rok. SMS reklamowy w połączeniu

  • Anonimowe kontakty – jak śledzić i monitorować ruch użytkowników?

    Anonimowe kontakty – jak śledzić i monitorować ruch użytkowników?

    Anonimowy ruch na stronie internetowej oznacza nowego potencjalny klient, który chce poznać Twoją ofertę, a Ty chcesz dostarczyć mu odpowiednie treści i wiedzę na temat sprzedawanych produktów i usług. Walczysz o ruch na stronę: content marketing,

  • Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?

    Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?

    Często bardzo skrupulatnie planujemy i modelujemy kampanie mailingowe. Programujemy uruchomienie kolejnych działań, na podstawie otwarcia czy kliknięcia w mail. Między akcjami, warunkami czy decyzjami zapominamy o najważniejszym - pierwszym kroku, czyli wysyłce pierwszego mailingu,

  • Nowy wymiar triggerów kampanii Mautic

    Nowy wymiar triggerów kampanii Mautic

    Dave Bor na łamach Mautic'owego bloga opisał sytuację ze swojego życia - w połowie lutego otrzymał e-mail od sprzedawcy wiosennych butów i lekkich kurtek, czyli wiosennej odzieży. Ocenił, że było to na jego gust trochę za wcześnie. Do

  • Mautic 2.11. – upraszczanie relacji z klientami

    Mautic 2.11. – upraszczanie relacji z klientami

    Wszyscy chcemy zbierać jak najwięcej informacji o naszych kontaktach i wzmacniać z nimi relację. Mautic 2.11 to przede wszystkim uproszczenie tych interakcji. Jakie ulepszenia w komunikacji z klientami przyniósł Mautic 2.11. ? Przeczytaj, przetestuj i podziel się

  • Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation

    Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation

    Jednym z głównych źródeł identyfikacji i pozyskania danych o kliencie są nadal formularze. To one zasilają nasze bazy danych o klientach a każdy wypełniony formularz to znak, że klienci coś od nas potrzebują, wykazują

  • Mautic 2.10. –  tworzenie różnorodnych powiązań

    Mautic 2.10. – tworzenie różnorodnych powiązań

    Mautic 2.10 przynosi zmiany głównie w funkcjach kampanii i interfejsie API. To właśnie powiązanie aplikacji i elementów kampanii, stanowi trzon automatyzacji marketingu. Kroki kampanii przeplatane komunikacją z aplikacjami, zdarzenia w aplikacjach, które inicjują kampanię.

  • Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

    Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

    Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem.  Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym najwięcej a przy tym nie zwariować? Ustalmy jedno nawet najlepszy samochód potrzebuje

  • Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

    Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

    To najczęściej zadawane nam pytanie od naszych czytelników. Dopytujecie o to, gdzie są haczyki i ukryte koszty? I jak to wszystko jest możliwe, że za darmo, co jest za darmo? Odpowiemy zatem na Wasze

  • Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

    Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

    Odmieniany przez wszystkie przypadki termin: automatyzacja marketingu, już na stałe zagościła w naszym słowniku, świadomości i codziennym życiu. Zatem wyjaśnijmy czym jest automatyzacja marketingu w praktyce i jak używać aplikacje marketing automation w biznesie.

  • 5 błędów w automatyzacji

    5 błędów w automatyzacji

    Błędy zdarzają się każdemu. Na początku są wręcz nieuniknione. Mawia się, że to na nich najlepiej się uczymy. Nie zawsze jednak nawet znając i potrafiąc zdefiniować błędy, te najczęstsze, ale czyjeś, jesteśmy w stanie

  • Sprzedawaj tak jak chcesz kupować

    Sprzedawaj tak jak chcesz kupować

    Jak wygląda proces zakupowy Twojego klienta? To pytanie zadaję Tobie i każdemu mojemu klientowi, dla którego opracowuję założenia dla kampanii marketingowo-sprzedażowej. Prawie każda odpowiedź, którą słyszę rozpoczyna się od zwrotu:  „my sprzedajemy…”, a przecież

  • Marketing automation w sektorze administracji publicznej

    Marketing automation w sektorze administracji publicznej

    Jako reprezentant organów administracji publicznej lub też jednostek podlegających reżimowi prawa zamówień publicznych możesz mieć ograniczony dostęp do narzędzi internetowych opartych na SaaS. Obowiązujące przepisy prawa i wewnętrzne zasady mogą zabronić przechowywania danych osobowych

  • 5 różnic między kampanią e-mailingową a opartą na marketing automation

    5 różnic między kampanią e-mailingową a opartą na marketing automation

    Kampania marketingowa w Mautic, poza typowym e-mail marketingiem, mamy do czynienia z opartą na scenariuszach zautomatyzowaną kampanią.... ale czym to się właściwie różni? Różnice można podzielić na 5 kategorii: Treść - zawartość

  • Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic

    Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic

    W ciągu ostatnich 100 lat leczenie skoliozy pozostało w dużej mierze niezmienione. Specyficzne przyczyny wciąż nie są znane, a tradycyjne opcje leczenia, w tym sztywne aparaty ortodontyczne i wysoce inwazyjne zabiegi chirurgiczne, niosą ze

  • Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

    Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

    Pojęcie komunikacji w Mautic można zamknąć w słowach - wymiana informacji między Mautic a otoczeniem. Mautic 2.9.0 nie zawodzi - nowa wersja to jeszcze więcej gotowych wtyczek do komunikacji z aplikacjami, usprawnienia w zakresie

  • Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce

    Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce

    Chcesz wiedzieć jak działa demo Mautic? Jak działa marketing automation? Opisaliśmy i wdrożyliśmy na tej stronie przypadki użycia bezpłatnego systemu marketing automation Mautic. Dowiesz się, jak w praktyce zautomatyzować marketing dzięki Mautic? To zaczynamy…

  • Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017

    Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017

    Jako marketer działasz szybko - z impetem opracujesz strategię kampanii, następnie koncentrujesz się na działaniach taktycznych. Sprawnie przechodzisz do budowania kampanii, targetowania bazy i uwolnieniu kreatywnych zasobów jakimi dysponujmy. Organizujesz spotkania, burze mózgów, dobierasz

  • Ulepszony edytor i łatwiejsze połączenie pól z Salesforce w Mautic 2.7

    Ulepszony edytor i łatwiejsze połączenie pól z Salesforce w Mautic 2.7

    Jakie zmiany w wersji Mautic 2.7? Jako marketerzy w naszej pracy ciągle poszukujemy możliwości oszczędzania czasu i zwiększenia wydajności. Zresztą kto nie? Wszyscy kierujemy zasoby, narzędzia i procesy, w taki sposób aby wciąż osiągać więcej. Obejmuje

  • Preferencje klienta – dostosuj kanały komunikacji w Mautic 2.6

    Preferencje klienta – dostosuj kanały komunikacji w Mautic 2.6

    Jakie preferencje komunikacji ma Twój klient? Teraz dzięki nowej funkcjonalności Mautic możesz dostosować i zautomatyzować wybór kanałów komunikacji, które preferuje Twój klient. Zapytaj go o preferowaną formę komunikacji a następnie szanuj jego decyzje. Klienta

  • Programowalne przyciski w e-mailach i landing page’ach

    Programowalne przyciski w e-mailach i landing page’ach

    Jeśli używasz Mautic to wiesz, że można w nim tworzyć mikrostrony i e-maile za pomocą edytora przeciągnij i upuść (drag-and-drop). Edytor przeszedł wielką zmianę w Mautic 2.5, a wraz z nim zmieniła się możliwość tworzenia

  • Więcej integracji i udostępniania w Mautic 2.4.

    Więcej integracji i udostępniania w Mautic 2.4.

    Marketerzy nieustannie poszukują narzędzi, które pomogą im połączyć wszystko ze wszystkim... Integracja Mautic i HubSpot Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Mautic obsługuje dwukierunkową integrację z HubSpot CRM! Dzięki wtyczce, użytkownicy są w stanie: Automatycznie przesuwać

  • Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?

    Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?

    We wpisie Segmenty w Mautic opisywaliśmy dlaczego i jak tworzyć segmenty w oparciu o atrybuty takie jak: Imię i nazwisko, Stanowisko, czy Data urodzin oraz aktywności: Data dodania, czy Kontakt odwiedził URL. Ostatnio jednak natknęłam się

  • Mautic jako system do zarządzania kontaktami

    Mautic jako system do zarządzania kontaktami

    Mautic pozwala zbudować bogatą i funkcjonalną bazę danych. Prawidłowe zbieranie i aktualizowanie bazy kontaktów w Mautic, pozwala na dotarcie do każdej z osób, poprzez targetowanie reklam, mailingi czy kampanie sms, a same dane kontaktowe

  • Walidacja kampanii, by Twoja lista mailingowa była wartościowa

    Walidacja kampanii, by Twoja lista mailingowa była wartościowa

    Chociaż wielu z Was może nie być tego świadomych, Mautic umożliwiła natywny sposób sprawdzania poprawności wiadomości e-mail jako część kampanii, przed wysłaniem wiadomości e-mail. Dzięki temu Twoja lista marketingowa będzie bardziej wartościowa, ponadto rozwiązuje to

  • Audyt danych – dowiedz się kto, jak i kiedy dokonał aktualizacji

    Audyt danych – dowiedz się kto, jak i kiedy dokonał aktualizacji

    Mautic wprowadził funkcję audytu danych dla integracji i użytkowników, która jest idealna dla SMB i firm handlowych, ponieważ pozwala dowiedzieć się, kto z pracowników, w jaki sposób i w jakim czasie, zaktualizował dany kontakt w Mautic.

  • Wygodniejsze czyszczenie pamięci podręcznej – plugin Clear Cache

    Wygodniejsze czyszczenie pamięci podręcznej – plugin Clear Cache

    Pamięć cache, czyli pamięć podręczna wykorzystywana jest powszechnie przez aplikacje czy programy komputerowe. W pamięci tej przetrzymywane są pewne pliki i informacje, co powoduje, że jej działanie jest szybsze. Przeglądarka komputerowa przykładowo przetrzymuje pliki cache stron internetowych, dzięki czemu

  • Odmiana polskich imion w wołaczu

    Odmiana polskich imion w wołaczu

    Wierzę, że zgodzisz się z tym, że konwersja po zastosowaniu spersonalizowanej komunikacji wzrasta... no bo ile razy dostawałeś mailing z tytułem "Dla Ciebie Piotrze" i klikałeś, interesowałeś się dalej, gdyż poczułeś się potraktowany z troską, wyjątkowo, nie jako jeden z

  • Preferowane kanały komunikacji i częstotliwość kontaktów

    Preferowane kanały komunikacji i częstotliwość kontaktów

    Zdarza się, że mimo iż Twój kontrahent powierzył Ci zarówno swój numer telefonu jak i adres email, niezbyt chętnie jednak otrzymuje i czyta smsy, zdecydowanie woli otrzymywać emaile? Chciałbyś więc sprostać jego oczekiwaniom, nie

  • Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic

    Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic

    W ciągu ostatnich 100 lat leczenie skoliozy pozostało w dużej mierze niezmienione. Specyficzne przyczyny wciąż nie są znane, a tradycyjne opcje leczenia, w tym sztywne aparaty ortodontyczne i wysoce inwazyjne zabiegi chirurgiczne, niosą ze

  • Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?

    Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?

    Często bardzo skrupulatnie planujemy i modelujemy kampanie mailingowe. Programujemy uruchomienie kolejnych działań, na podstawie otwarcia czy kliknięcia w mail. Między akcjami, warunkami czy decyzjami zapominamy o najważniejszym - pierwszym kroku, czyli wysyłce pierwszego mailingu,

  • Nowy wymiar triggerów kampanii Mautic

    Nowy wymiar triggerów kampanii Mautic

    Dave Bor na łamach Mautic'owego bloga opisał sytuację ze swojego życia - w połowie lutego otrzymał e-mail od sprzedawcy wiosennych butów i lekkich kurtek, czyli wiosennej odzieży. Ocenił, że było to na jego gust trochę za wcześnie. Do

  • Jak budować raporty w Mautic?

    Jak budować raporty w Mautic?

    Raporty w Mautic są niezwykle cenne, ponieważ służą nie tylko do analizowania skuteczności kanałów marketingowych, ale mogą być wykorzystywane do zrozumienia bardziej funkcjonalnych informacji, np. którzy użytkownicy otwierali i czytali Twoje różne maile - różne cele to

  • Jak zintegrować MailChimp z Mautic? Poznaj plugin MailChimp-Mautic

    Jak zintegrować MailChimp z Mautic? Poznaj plugin MailChimp-Mautic

    MailChimp to amerykańska firma, jeden z liderów w branży e-mail marketingu, założona w 2001 roku. Posiada 3,5 mln użytkowników, którzy wysyłają miesięcznie 4 mld maili. Jej głównym produktem jest platforma online do wysyłania profesjonalnych maili

Hey! Mamy też Forum!

Sprawdź czego możesz się dowiedzieć od innych.

Zaloguj się