Blog dla użytkowników Mautic – systemu marketing automation Open Source.

  • Mautic Social Media Login - jak używać?

Mautic Social Login – jak używać?

Listopad 19th, 2017|0 Komentarzy

Funkcjonalność logowania z mediami społecznościowymi (ang. social media login) używana jest do podpisywania formularzy i  uzupełnienie wartości w polach danych kontaktu. Kiedy użytkownik się loguje przez media społecznościowe, Mautic tworzy lub aktualizuje jego kartotekę

  • Double Opt-in Mautic kampania emial - jak ustawić?

Jak i kiedy stosować Double Opt-in Mautic?

Wrzesień 25th, 2017|1 Komentarz

Kiedy budujesz bazę mailingową, możesz użyć dwóch metod obsługi rejestracji odbiorców: Double Opt-in (DOI) - oznacza, że po wpisaniu w formularz rejestracyjny np. do Newslettera, Twój czytelnik otrzyma, na wskazany adres email, wiadomość z linkiem

  • Wdrożenie Mautic - jak uzyskać efekt w automatyzacji marketingu przez system automation

Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

Wrzesień 13th, 2017|0 Komentarzy

Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem.  Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym najwięcej a przy tym nie zwariować? Ustalmy jedno nawet najlepszy samochód potrzebuje

  • Jak uzywać UTM Google Analitycs w Mautic?

UTM Google Analytics tags w Mautic

Sierpień 28th, 2017|0 Komentarzy

Tagi UTM – co to jest? Tagi UTM to ustalone przez Google parametry monitorowania, które dodaje się linków. Na podstawie zaszystych w URL  parametrach Google Analytics rozpoznaje dokładnie, skąd pochodzi ruch, jak również może

  • Na jakie koszty Mautic musisz być gotowy - cennik usług wdrożeniowych marketing automation

Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

Sierpień 9th, 2017|0 Komentarzy

To najczęściej zadawane nam pytanie od naszych czytelników. Dopytujecie o to, gdzie są haczyki i ukryte koszty? I jak to wszystko jest możliwe, że za darmo, co jest za darmo? Odpowiemy zatem na Wasze

  • Automatyzacja Marketingu w Mautic - poradnik dla początkujących

Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

Lipiec 28th, 2017|0 Komentarzy

Odmieniany przez wszystkie przypadki termin: automatyzacja marketingu, już na stałe zagościła w naszym słowniku, świadomości i codziennym życiu. Zatem wyjaśnijmy czym jest automatyzacja marketingu w praktyce i jak używać aplikacje marketing automation w biznesie.

  • Mautic 2.9 - nowa wersja, więcej integracji, nowe wtyczki

Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

Lipiec 24th, 2017|0 Komentarzy

Pojęcie komunikacji w Mautic można zamknąć w słowach - wymiana informacji między Mautic a otoczeniem. Mautic 2.9.0 nie zawodzi - nowa wersja to jeszcze więcej gotowych wtyczek do komunikacji z aplikacjami, usprawnienia w zakresie

  • Email Marketing i automatyzacja kampanii w Mautic Open Source

5 błędów w automatyzacji

Lipiec 16th, 2017|0 Komentarzy

Błędy zdarzają się każdemu. Na początku są wręcz nieuniknione. Mawia się, że to na nich najlepiej się uczymy. Nie zawsze jednak nawet znając i potrafiąc zdefiniować błędy, te najczęstsze, ale czyjeś, jesteśmy w stanie

  • Ustaw dynamiczny formularz w Mautic i profiluj progresywnie

Progresywne profilowanie w Mautic

Lipiec 12th, 2017|0 Komentarzy

Polega na ustalaniu i interpretacji następstw faktów na podstawie źródeł wcześniejszych lub aktualizowanych danych pozyskiwanych przez formularze. A tak po ludzku, progresywne profilowanie w Mautic sprawia, że Twoje formularze stają się inteligentniejsze i  dynamicznie

  • Automatyzacja marketingu - jak zidentyfikować proces zakupowy klienta

Sprzedawaj tak jak chcesz kupować

Lipiec 5th, 2017|0 Komentarzy

Jak wygląda proces zakupowy Twojego klienta? To pytanie zadaję Tobie i każdemu mojemu klientowi, dla którego opracowuję założenia dla kampanii marketingowo-sprzedażowej. Prawie każda odpowiedź, którą słyszę rozpoczyna się od zwrotu:  „my sprzedajemy…”, a przecież

  • Video Gated Mautic - jak używać bramki video?

Gated Video w Mautic – jak stosować?

Czerwiec 21st, 2017|0 Komentarzy

Chcesz wiedzieć, kto, jak długo, kiedy oglądała Twoje materiały Video? Użyj funkcji Gated Video w Mautic. Mechanizmy bramki video w marketing automation to doskonałe narzędzie  do generowania leadów z Twojej strony internetowej.

  • Sektor administracji publicznej i Mautic automatyzacja marketingu

Marketing automation w sektorze administracji publicznej

Czerwiec 18th, 2017|0 Komentarzy

Jako reprezentant organów administracji publicznej lub też jednostek podlegających reżimowi prawa zamówień publicznych możesz mieć ograniczony dostęp do narzędzi internetowych opartych na SaaS. Obowiązujące przepisy prawa i wewnętrzne zasady mogą zabronić przechowywania danych osobowych

  • Segmenty w Mautic

Segmentacja kontaktów – warunek udanej automatyzacji

Czerwiec 12th, 2017|0 Komentarzy

Twoje kontakty odróżniają się od siebie pod bardzo wieloma względami, komunikując się z nimi nie możesz więc traktować ich jednakowo. Segmenty w Mautic umożliwią Ci łatwo organizować kontakty. Dzięki nim podzielisz bazę odbiorców w oparciu

Jak tworzyć kreacje e-mailowe w Mautic?

Maj 25th, 2017|0 Komentarzy

Dlaczego e-maile w Mautic? E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego wykorzystująca pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Prawdopodobnie, z racji efektywności i relatywnej łatwości obsługi, jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji B2B.

  • Demo Mautic marketing automation

Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce

Maj 25th, 2017|0 Komentarzy

Chcesz wiedzieć jak działa demo Mautic? Jak działa marketing automation? Opisaliśmy i wdrożyliśmy na tej stronie przypadki użycia bezpłatnego systemu marketing automation Mautic. Dowiesz się, jak w praktyce zautomatyzować marketing dzięki Mautic? To zaczynamy…

  • Jak ustawić uprawnienia nowego użytkownika Mautic

Role i użytkownicy Mautic – jak skonfigurować?

Maj 18th, 2017|0 Komentarzy

Z platformy marketing automation Mautic może korzystać wielu użytkowników. Zatem jesli Twój zespół składa się z wielu handlowców, marketerów i innych służb wewnętrznych czy zewnętrznych możesz bez ograniczeń uruchamiać dla nich konta dostępu. Ta

  • kampania powitalna w mautic

Kampania powitalna w Mautic – jak zbudować pierwszą zautomatyzowaną kampanię?

Maj 14th, 2017|1 Komentarz

Czym są Kampanie w Mautic? Kampanie, w tym m.in. kampania powitalna, to zaprogramowane przez Ciebie scenariusze komunikacji, w których definiujesz działania, za którymi podążą Twoje kontakty. Jaki jest cel Kampanii

  • Mautic 2.8. w Polsce - integracje i funkcje

Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017

Maj 3rd, 2017|0 Komentarzy

Jako marketer działasz szybko - z impetem opracujesz strategię kampanii, następnie koncentrujesz się na działaniach taktycznych. Sprawnie przechodzisz do budowania kampanii, targetowania bazy i uwolnieniu kreatywnych zasobów jakimi dysponujmy. Organizujesz spotkania, burze mózgów, dobierasz

  • Import bazy danych do Mautic

Import bazy kontaktów do Mautic – jak prawidłowo wykonać?

Kwiecień 28th, 2017|0 Komentarzy

W tekście znajdziesz praktyczne porady dotyczące importu bazy kontaktów do Twojej instalacji Mautic. Dowiesz się jak: przygotować system Mautic do importu bazy. dostosować plik CSV z danymi. zmapować pola danych. Jeśli wykonasz wszystkie czynności

  • Jak skonfigurować lejek sprzedaży w marketing auotomation?

Lejkowanie od subskrybenta do ambasadora – czyli Stages w Mautic

Kwiecień 27th, 2017|0 Komentarzy

Etapy leadowe, cykle zakupowe, cykle sprzedażowe, nazywane także etapami „cyklu życia klienta” (Customer Lifecycle) ułatwiają organizowanie kontaktów w oparciu o fazę, w jakiej się znajdują. Ponieważ interakcje z Twoimi kontaktami różnią się w zależności

  • Jak dodać kod śledzący Mautic do Joomla?

Joomla & Mautic – jak zintegrować?

Kwiecień 26th, 2017|0 Komentarzy

Joomla to jeden z najpopularniejszych CMS dostępnych na rynku. W prosty sposób stworzysz i obsługujesz w nim witryny internetowe. Podobnie jak w przypadku stron opartych na WordPressie, twórcy Mautic opracowali wtyczkę integrującą strony opracowane

  • Jak zintegrować Mautic z Wordpress

Wtyczka WP Mautic – integracja z WordPress

Kwiecień 25th, 2017|0 Komentarzy

Wtyczka (plugin) WP Mautic umożliwia w prosty sposób zainstalowanie kodu śledzącego w Twoim WordPressie. Wtyczkę znajdziesz na liście oficjalnych i wspieranych wtyczek WordPress. Kluczowe cechy wtyczki: Eliminuje konieczność edycji kodu źródłowego, aby

  • Mautic w Polsce - darmowy system marketing autoamtion

Ulepszony edytor i łatwiejsze połączenie pól z Salesforce w Mautic 2.7

Kwiecień 23rd, 2017|0 Komentarzy

Jakie zmiany w wersji Mautic 2.7? Jako marketerzy w naszej pracy ciągle poszukujemy możliwości oszczędzania czasu i zwiększenia wydajności. Zresztą kto nie? Wszyscy kierujemy zasoby, narzędzia i procesy, w taki sposób aby wciąż osiągać więcej. Obejmuje

  • Jak ustawić pola danych w Mautic - porada

Niestandardowe pola danych w Mautic – jak ustawić?

Kwiecień 23rd, 2017|0 Komentarzy

Mautic umożliwia samodzielną konfigurację niestandardowych pól danych, zatem im i więcej chcesz wiedzieć tym więcej pól możesz wprowadzić. Specyfika każdego przedsiębiorstwa wymaga indywidualnego dostosowania pól, zapewne tak jest również w Twoim przypadku. Być może

  • Formularze w Mautic - ustawienia i zastosowanie

Formularz kontaktowy – prosty sposób na zbieranie danych o użytkownikach

Kwiecień 19th, 2017|0 Komentarzy

Formularz kontaktowy odgrywa niezwykle istotną rolę w systemach do automatyzacji marketingu. Formularze są głównym źródłem pozyskiwania kontaktów, ponieważ to od nich rozpoczyna się zbieranie konkretnych danych o naszych leadach, te dane zaś są dalej wykorzystywane w kampaniach. Warto

  • Mautic Social Login – jak używać?

    Mautic Social Login – jak używać?

    Funkcjonalność logowania z mediami społecznościowymi (ang. social media login) używana jest do podpisywania formularzy i  uzupełnienie wartości w polach danych kontaktu. Kiedy użytkownik się loguje przez media społecznościowe, Mautic tworzy lub aktualizuje jego kartotekę

  • Mautic & Twitter Plugin

    Mautic & Twitter Plugin

    Wtyczka (ang. Plugin) do integracji Mautic z Twoim kontem Twitter może: Wysyłać spersonalizowane tweety do kontaktów, Wyświetlać tweety do kontaktów ze zgodą Twitter, Pobierać i aktualizować dane o kontakcie z profilu Twietter, Umieszczać przycisk

  • Jak i kiedy stosować Double Opt-in Mautic?

    Jak i kiedy stosować Double Opt-in Mautic?

    Kiedy budujesz bazę mailingową, możesz użyć dwóch metod obsługi rejestracji odbiorców: Double Opt-in (DOI) - oznacza, że po wpisaniu w formularz rejestracyjny np. do Newslettera, Twój czytelnik otrzyma, na wskazany adres email, wiadomość z linkiem

  • UTM Google Analytics tags w Mautic

    UTM Google Analytics tags w Mautic

    Tagi UTM – co to jest? Tagi UTM to ustalone przez Google parametry monitorowania, które dodaje się linków. Na podstawie zaszystych w URL  parametrach Google Analytics rozpoznaje dokładnie, skąd pochodzi ruch, jak również może

  • Progresywne profilowanie w Mautic

    Progresywne profilowanie w Mautic

    Polega na ustalaniu i interpretacji następstw faktów na podstawie źródeł wcześniejszych lub aktualizowanych danych pozyskiwanych przez formularze. A tak po ludzku, progresywne profilowanie w Mautic sprawia, że Twoje formularze stają się inteligentniejsze i  dynamicznie

  • Gated Video w Mautic – jak stosować?

    Gated Video w Mautic – jak stosować?

    Chcesz wiedzieć, kto, jak długo, kiedy oglądała Twoje materiały Video? Użyj funkcji Gated Video w Mautic. Mechanizmy bramki video w marketing automation to doskonałe narzędzie  do generowania leadów z Twojej strony internetowej.

  • Segmentacja kontaktów – warunek udanej automatyzacji

    Segmentacja kontaktów – warunek udanej automatyzacji

    Twoje kontakty odróżniają się od siebie pod bardzo wieloma względami, komunikując się z nimi nie możesz więc traktować ich jednakowo. Segmenty w Mautic umożliwią Ci łatwo organizować kontakty. Dzięki nim podzielisz bazę odbiorców w oparciu

  • Jak tworzyć kreacje e-mailowe w Mautic?

    Jak tworzyć kreacje e-mailowe w Mautic?

    Dlaczego e-maile w Mautic? E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego wykorzystująca pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Prawdopodobnie, z racji efektywności i relatywnej łatwości obsługi, jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji B2B.

  • Role i użytkownicy Mautic – jak skonfigurować?

    Role i użytkownicy Mautic – jak skonfigurować?

    Z platformy marketing automation Mautic może korzystać wielu użytkowników. Zatem jesli Twój zespół składa się z wielu handlowców, marketerów i innych służb wewnętrznych czy zewnętrznych możesz bez ograniczeń uruchamiać dla nich konta dostępu. Ta

  • Kampania powitalna w Mautic – jak zbudować pierwszą zautomatyzowaną kampanię?

    Kampania powitalna w Mautic – jak zbudować pierwszą zautomatyzowaną kampanię?

    Czym są Kampanie w Mautic? Kampanie, w tym m.in. kampania powitalna, to zaprogramowane przez Ciebie scenariusze komunikacji, w których definiujesz działania, za którymi podążą Twoje kontakty. Jaki jest cel Kampanii

  • Import bazy kontaktów do Mautic – jak prawidłowo wykonać?

    Import bazy kontaktów do Mautic – jak prawidłowo wykonać?

    W tekście znajdziesz praktyczne porady dotyczące importu bazy kontaktów do Twojej instalacji Mautic. Dowiesz się jak: przygotować system Mautic do importu bazy. dostosować plik CSV z danymi. zmapować pola danych. Jeśli wykonasz wszystkie czynności

  • Lejkowanie od subskrybenta do ambasadora – czyli Stages w Mautic

    Lejkowanie od subskrybenta do ambasadora – czyli Stages w Mautic

    Etapy leadowe, cykle zakupowe, cykle sprzedażowe, nazywane także etapami „cyklu życia klienta” (Customer Lifecycle) ułatwiają organizowanie kontaktów w oparciu o fazę, w jakiej się znajdują. Ponieważ interakcje z Twoimi kontaktami różnią się w zależności

  • Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation

    Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation

    Jednym z głównych źródeł identyfikacji i pozyskania danych o kliencie są nadal formularze. To one zasilają nasze bazy danych o klientach a każdy wypełniony formularz to znak, że klienci coś od nas potrzebują, wykazują

  • Mautic 2.10. –  tworzenie różnorodnych powiązań

    Mautic 2.10. – tworzenie różnorodnych powiązań

    Mautic 2.10 przynosi zmiany głównie w funkcjach kampanii i interfejsie API. To właśnie powiązanie aplikacji i elementów kampanii, stanowi trzon automatyzacji marketingu. Kroki kampanii przeplatane komunikacją z aplikacjami, zdarzenia w aplikacjach, które inicjują kampanię.

  • Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

    Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

    Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem.  Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym najwięcej a przy tym nie zwariować? Ustalmy jedno nawet najlepszy samochód potrzebuje

  • Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

    Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

    To najczęściej zadawane nam pytanie od naszych czytelników. Dopytujecie o to, gdzie są haczyki i ukryte koszty? I jak to wszystko jest możliwe, że za darmo, co jest za darmo? Odpowiemy zatem na Wasze

  • Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

    Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

    Odmieniany przez wszystkie przypadki termin: automatyzacja marketingu, już na stałe zagościła w naszym słowniku, świadomości i codziennym życiu. Zatem wyjaśnijmy czym jest automatyzacja marketingu w praktyce i jak używać aplikacje marketing automation w biznesie.

  • 5 błędów w automatyzacji

    5 błędów w automatyzacji

    Błędy zdarzają się każdemu. Na początku są wręcz nieuniknione. Mawia się, że to na nich najlepiej się uczymy. Nie zawsze jednak nawet znając i potrafiąc zdefiniować błędy, te najczęstsze, ale czyjeś, jesteśmy w stanie

  • Sprzedawaj tak jak chcesz kupować

    Sprzedawaj tak jak chcesz kupować

    Jak wygląda proces zakupowy Twojego klienta? To pytanie zadaję Tobie i każdemu mojemu klientowi, dla którego opracowuję założenia dla kampanii marketingowo-sprzedażowej. Prawie każda odpowiedź, którą słyszę rozpoczyna się od zwrotu:  „my sprzedajemy…”, a przecież

  • Marketing automation w sektorze administracji publicznej

    Marketing automation w sektorze administracji publicznej

    Jako reprezentant organów administracji publicznej lub też jednostek podlegających reżimowi prawa zamówień publicznych możesz mieć ograniczony dostęp do narzędzi internetowych opartych na SaaS. Obowiązujące przepisy prawa i wewnętrzne zasady mogą zabronić przechowywania danych osobowych

  • 5 różnic między kampanią e-mailingową a opartą na marketing automation

    5 różnic między kampanią e-mailingową a opartą na marketing automation

    Kampania marketingowa w Mautic, poza typowym e-mail marketingiem, mamy do czynienia z opartą na scenariuszach zautomatyzowaną kampanią.... ale czym to się właściwie różni? Różnice można podzielić na 5 kategorii: Treść - zawartość

  • Zaangażuj klientów z Mautic

    Zaangażuj klientów z Mautic

    Z jakiego powodu niskie zaangażowanie klientów to problem? Podstawowe skutki, które niesie za sobą to: odrzucenie wiadomości marketingowych, zmniejszająca się baza kontaktów, niska skuteczność kampanii, spadek sprzedaży. Buduj od początku relacje Możesz temu zapobiec tworząc kampanię

  • Jej wysokość – persona!

    Jej wysokość – persona!

    Od dawna wiadomo, że za możliwość wczuwania się w potrzeby innych osób odpowiedzialna jest empatia. "Empatia to zdolność odczuwania stanów psychicznych innych osób i umiejętność przyjęcia ich sposobu myślenia,

  • Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

    Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

    Pojęcie komunikacji w Mautic można zamknąć w słowach - wymiana informacji między Mautic a otoczeniem. Mautic 2.9.0 nie zawodzi - nowa wersja to jeszcze więcej gotowych wtyczek do komunikacji z aplikacjami, usprawnienia w zakresie

  • Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce

    Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce

    Chcesz wiedzieć jak działa demo Mautic? Jak działa marketing automation? Opisaliśmy i wdrożyliśmy na tej stronie przypadki użycia bezpłatnego systemu marketing automation Mautic. Dowiesz się, jak w praktyce zautomatyzować marketing dzięki Mautic? To zaczynamy…

  • Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017

    Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017

    Jako marketer działasz szybko - z impetem opracujesz strategię kampanii, następnie koncentrujesz się na działaniach taktycznych. Sprawnie przechodzisz do budowania kampanii, targetowania bazy i uwolnieniu kreatywnych zasobów jakimi dysponujmy. Organizujesz spotkania, burze mózgów, dobierasz

  • Ulepszony edytor i łatwiejsze połączenie pól z Salesforce w Mautic 2.7

    Ulepszony edytor i łatwiejsze połączenie pól z Salesforce w Mautic 2.7

    Jakie zmiany w wersji Mautic 2.7? Jako marketerzy w naszej pracy ciągle poszukujemy możliwości oszczędzania czasu i zwiększenia wydajności. Zresztą kto nie? Wszyscy kierujemy zasoby, narzędzia i procesy, w taki sposób aby wciąż osiągać więcej. Obejmuje

  • Preferencje klienta – dostosuj kanały komunikacji w Mautic 2.6

    Preferencje klienta – dostosuj kanały komunikacji w Mautic 2.6

    Jakie preferencje komunikacji ma Twój klient? Teraz dzięki nowej funkcjonalności Mautic możesz dostosować i zautomatyzować wybór kanałów komunikacji, które preferuje Twój klient. Zapytaj go o preferowaną formę komunikacji a następnie szanuj jego decyzje. Klienta

  • Programowalne przyciski w e-mailach i landing page’ach

    Programowalne przyciski w e-mailach i landing page’ach

    Jeśli używasz Mautic to wiesz, że można w nim tworzyć mikrostrony i e-maile za pomocą edytora przeciągnij i upuść (drag-and-drop). Edytor przeszedł wielką zmianę w Mautic 2.5, a wraz z nim zmieniła się możliwość tworzenia

  • Więcej integracji i udostępniania w Mautic 2.4.

    Więcej integracji i udostępniania w Mautic 2.4.

    Marketerzy nieustannie poszukują narzędzi, które pomogą im połączyć wszystko ze wszystkim... Integracja Mautic i HubSpot Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Mautic obsługuje dwukierunkową integrację z HubSpot CRM! Dzięki wtyczce, użytkownicy są w stanie: Automatycznie przesuwać

  • Mautic Social Login – jak używać?

    Mautic Social Login – jak używać?

    Funkcjonalność logowania z mediami społecznościowymi (ang. social media login) używana jest do podpisywania formularzy i  uzupełnienie wartości w polach danych kontaktu. Kiedy użytkownik się loguje przez media społecznościowe, Mautic tworzy lub aktualizuje jego kartotekę

  • Mautic & Twitter Plugin

    Mautic & Twitter Plugin

    Wtyczka (ang. Plugin) do integracji Mautic z Twoim kontem Twitter może: Wysyłać spersonalizowane tweety do kontaktów, Wyświetlać tweety do kontaktów ze zgodą Twitter, Pobierać i aktualizować dane o kontakcie z profilu Twietter, Umieszczać przycisk

  • Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation

    Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation

    Jednym z głównych źródeł identyfikacji i pozyskania danych o kliencie są nadal formularze. To one zasilają nasze bazy danych o klientach a każdy wypełniony formularz to znak, że klienci coś od nas potrzebują, wykazują

  • Mautic 2.10. –  tworzenie różnorodnych powiązań

    Mautic 2.10. – tworzenie różnorodnych powiązań

    Mautic 2.10 przynosi zmiany głównie w funkcjach kampanii i interfejsie API. To właśnie powiązanie aplikacji i elementów kampanii, stanowi trzon automatyzacji marketingu. Kroki kampanii przeplatane komunikacją z aplikacjami, zdarzenia w aplikacjach, które inicjują kampanię.

  • Jak i kiedy stosować Double Opt-in Mautic?

    Jak i kiedy stosować Double Opt-in Mautic?

    Kiedy budujesz bazę mailingową, możesz użyć dwóch metod obsługi rejestracji odbiorców: Double Opt-in (DOI) - oznacza, że po wpisaniu w formularz rejestracyjny np. do Newslettera, Twój czytelnik otrzyma, na wskazany adres email, wiadomość z linkiem

  • Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

    Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

    Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem.  Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym najwięcej a przy tym nie zwariować? Ustalmy jedno nawet najlepszy samochód potrzebuje

  • UTM Google Analytics tags w Mautic

    UTM Google Analytics tags w Mautic

    Tagi UTM – co to jest? Tagi UTM to ustalone przez Google parametry monitorowania, które dodaje się linków. Na podstawie zaszystych w URL  parametrach Google Analytics rozpoznaje dokładnie, skąd pochodzi ruch, jak również może

  • Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

    Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

    To najczęściej zadawane nam pytanie od naszych czytelników. Dopytujecie o to, gdzie są haczyki i ukryte koszty? I jak to wszystko jest możliwe, że za darmo, co jest za darmo? Odpowiemy zatem na Wasze

  • Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

    Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

    Odmieniany przez wszystkie przypadki termin: automatyzacja marketingu, już na stałe zagościła w naszym słowniku, świadomości i codziennym życiu. Zatem wyjaśnijmy czym jest automatyzacja marketingu w praktyce i jak używać aplikacje marketing automation w biznesie.

  • Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

    Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

    Pojęcie komunikacji w Mautic można zamknąć w słowach - wymiana informacji między Mautic a otoczeniem. Mautic 2.9.0 nie zawodzi - nowa wersja to jeszcze więcej gotowych wtyczek do komunikacji z aplikacjami, usprawnienia w zakresie

  • 5 błędów w automatyzacji

    5 błędów w automatyzacji

    Błędy zdarzają się każdemu. Na początku są wręcz nieuniknione. Mawia się, że to na nich najlepiej się uczymy. Nie zawsze jednak nawet znając i potrafiąc zdefiniować błędy, te najczęstsze, ale czyjeś, jesteśmy w stanie

  • Progresywne profilowanie w Mautic

    Progresywne profilowanie w Mautic

    Polega na ustalaniu i interpretacji następstw faktów na podstawie źródeł wcześniejszych lub aktualizowanych danych pozyskiwanych przez formularze. A tak po ludzku, progresywne profilowanie w Mautic sprawia, że Twoje formularze stają się inteligentniejsze i  dynamicznie

Hey! Mamy też Forum!

Sprawdź czego możesz się dowiedzieć od innych.

Zaloguj się