Blog dla użytkowników Mautic – systemu marketing automation Open Source.

Campaign builder – jak tworzyć workflow w kreatorze kampanii?

Wrzesień 7th, 2018|0 Komentarzy

W jakim celu możesz tworzyć kampanie w Mautic? Zanim przejdziesz do konstruktora kampanii, warto byś uświadomił sobie w czym one mogą Ci się przydać. Przede wszystkim służą do: śledzenia i profilowania użytkowników, wysyłania e-maili, podejmowania decyzji

Wygodniejsze czyszczenie pamięci podręcznej – plugin Clear Cache

Maj 23rd, 2018|0 Komentarzy

Pamięć cache, czyli pamięć podręczna wykorzystywana jest powszechnie przez aplikacje czy programy komputerowe. W pamięci tej przetrzymywane są pewne pliki i informacje, co powoduje, że jej działanie jest szybsze. Przeglądarka komputerowa przykładowo przetrzymuje pliki cache stron internetowych, dzięki czemu

Odmiana polskich imion w wołaczu

Maj 9th, 2018|0 Komentarzy

Wierzę, że zgodzisz się z tym, że konwersja po zastosowaniu spersonalizowanej komunikacji wzrasta... no bo ile razy dostawałeś mailing z tytułem "Dla Ciebie Piotrze" i klikałeś, interesowałeś się dalej, gdyż poczułeś się potraktowany z troską, wyjątkowo, nie jako jeden z

Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic

Kwiecień 19th, 2018|0 Komentarzy

W ciągu ostatnich 100 lat leczenie skoliozy pozostało w dużej mierze niezmienione. Specyficzne przyczyny wciąż nie są znane, a tradycyjne opcje leczenia, w tym sztywne aparaty ortodontyczne i wysoce inwazyjne zabiegi chirurgiczne, niosą ze

Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?

Kwiecień 4th, 2018|0 Komentarzy

Często bardzo skrupulatnie planujemy i modelujemy kampanie mailingowe. Programujemy uruchomienie kolejnych działań, na podstawie otwarcia czy kliknięcia w mail. Między akcjami, warunkami czy decyzjami zapominamy o najważniejszym - pierwszym kroku, czyli wysyłce pierwszego mailingu,

  • Mautic Social Media Login - jak używać?

Mautic Social Login – jak używać?

Listopad 19th, 2017|0 Komentarzy

Funkcjonalność logowania z mediami społecznościowymi (ang. social media login) używana jest do podpisywania formularzy i  uzupełnienie wartości w polach danych kontaktu. Kiedy użytkownik się loguje przez media społecznościowe, Mautic tworzy lub aktualizuje jego kartotekę

  • Double Opt-in Mautic kampania emial - jak ustawić?

Jak i kiedy stosować Double Opt-in Mautic?

Wrzesień 25th, 2017|1 Komentarz

Kiedy budujesz bazę mailingową, możesz użyć dwóch metod obsługi rejestracji odbiorców: Double Opt-in (DOI) - oznacza, że po wpisaniu w formularz rejestracyjny np. do Newslettera, Twój czytelnik otrzyma, na wskazany adres email, wiadomość z linkiem

  • Wdrożenie Mautic - jak uzyskać efekt w automatyzacji marketingu przez system automation

Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

Wrzesień 13th, 2017|0 Komentarzy

Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem.  Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym najwięcej a przy tym nie zwariować? Ustalmy jedno nawet najlepszy samochód potrzebuje

  • Jak uzywać UTM Google Analitycs w Mautic?

UTM Google Analytics tags w Mautic

Sierpień 28th, 2017|0 Komentarzy

Tagi UTM – co to jest? Tagi UTM to ustalone przez Google parametry monitorowania, które dodaje się linków. Na podstawie zaszystych w URL  parametrach Google Analytics rozpoznaje dokładnie, skąd pochodzi ruch, jak również może

  • Na jakie koszty Mautic musisz być gotowy - cennik usług wdrożeniowych marketing automation

Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

Sierpień 9th, 2017|0 Komentarzy

To najczęściej zadawane nam pytanie od naszych czytelników. Dopytujecie o to, gdzie są haczyki i ukryte koszty? I jak to wszystko jest możliwe, że za darmo, co jest za darmo? Odpowiemy zatem na Wasze

  • Automatyzacja Marketingu w Mautic - poradnik dla początkujących

Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

Lipiec 28th, 2017|0 Komentarzy

Odmieniany przez wszystkie przypadki termin: automatyzacja marketingu, już na stałe zagościła w naszym słowniku, świadomości i codziennym życiu. Zatem wyjaśnijmy czym jest automatyzacja marketingu w praktyce i jak używać aplikacje marketing automation w biznesie.

  • Mautic 2.9 - nowa wersja, więcej integracji, nowe wtyczki

Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

Lipiec 24th, 2017|0 Komentarzy

Pojęcie komunikacji w Mautic można zamknąć w słowach - wymiana informacji między Mautic a otoczeniem. Mautic 2.9.0 nie zawodzi - nowa wersja to jeszcze więcej gotowych wtyczek do komunikacji z aplikacjami, usprawnienia w zakresie

  • Email Marketing i automatyzacja kampanii w Mautic Open Source

5 błędów w automatyzacji

Lipiec 16th, 2017|0 Komentarzy

Błędy zdarzają się każdemu. Na początku są wręcz nieuniknione. Mawia się, że to na nich najlepiej się uczymy. Nie zawsze jednak nawet znając i potrafiąc zdefiniować błędy, te najczęstsze, ale czyjeś, jesteśmy w stanie

  • Ustaw dynamiczny formularz w Mautic i profiluj progresywnie

Progresywne profilowanie w Mautic

Lipiec 12th, 2017|0 Komentarzy

Polega na ustalaniu i interpretacji następstw faktów na podstawie źródeł wcześniejszych lub aktualizowanych danych pozyskiwanych przez formularze. A tak po ludzku, progresywne profilowanie w Mautic sprawia, że Twoje formularze stają się inteligentniejsze i  dynamicznie

  • Automatyzacja marketingu - jak zidentyfikować proces zakupowy klienta

Sprzedawaj tak jak chcesz kupować

Lipiec 5th, 2017|0 Komentarzy

Jak wygląda proces zakupowy Twojego klienta? To pytanie zadaję Tobie i każdemu mojemu klientowi, dla którego opracowuję założenia dla kampanii marketingowo-sprzedażowej. Prawie każda odpowiedź, którą słyszę rozpoczyna się od zwrotu:  „my sprzedajemy…”, a przecież

  • Video Gated Mautic - jak używać bramki video?

Gated Video w Mautic – jak stosować?

Czerwiec 21st, 2017|0 Komentarzy

Chcesz wiedzieć, kto, jak długo, kiedy oglądała Twoje materiały Video? Użyj funkcji Gated Video w Mautic. Mechanizmy bramki video w marketing automation to doskonałe narzędzie  do generowania leadów z Twojej strony internetowej.

  • Sektor administracji publicznej i Mautic automatyzacja marketingu

Marketing automation w sektorze administracji publicznej

Czerwiec 18th, 2017|0 Komentarzy

Jako reprezentant organów administracji publicznej lub też jednostek podlegających reżimowi prawa zamówień publicznych możesz mieć ograniczony dostęp do narzędzi internetowych opartych na SaaS. Obowiązujące przepisy prawa i wewnętrzne zasady mogą zabronić przechowywania danych osobowych

  • Segmenty w Mautic

Segmentacja kontaktów – warunek udanej automatyzacji

Czerwiec 12th, 2017|0 Komentarzy

Twoje kontakty odróżniają się od siebie pod bardzo wieloma względami, komunikując się z nimi nie możesz więc traktować ich jednakowo. Segmenty w Mautic umożliwią Ci łatwo organizować kontakty. Dzięki nim podzielisz bazę odbiorców w oparciu

Jak tworzyć kreacje e-mailowe w Mautic?

Maj 25th, 2017|0 Komentarzy

Dlaczego e-maile w Mautic? E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego wykorzystująca pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Prawdopodobnie, z racji efektywności i relatywnej łatwości obsługi, jest jednym z podstawowych kanałów komunikacji B2B.

  • Demo Mautic marketing automation

Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce

Maj 25th, 2017|0 Komentarzy

Chcesz wiedzieć jak działa demo Mautic? Jak działa marketing automation? Opisaliśmy i wdrożyliśmy na tej stronie przypadki użycia bezpłatnego systemu marketing automation Mautic. Dowiesz się, jak w praktyce zautomatyzować marketing dzięki Mautic? To zaczynamy…

  • Jak ustawić uprawnienia nowego użytkownika Mautic

Role i użytkownicy Mautic – jak skonfigurować?

Maj 18th, 2017|0 Komentarzy

Z platformy marketing automation Mautic może korzystać wielu użytkowników. Zatem jesli Twój zespół składa się z wielu handlowców, marketerów i innych służb wewnętrznych czy zewnętrznych możesz bez ograniczeń uruchamiać dla nich konta dostępu. Ta

  • kampania powitalna w mautic

Kampania powitalna w Mautic – jak zbudować pierwszą zautomatyzowaną kampanię?

Maj 14th, 2017|1 Komentarz

Czym są Kampanie w Mautic? Kampanie, w tym m.in. kampania powitalna, to zaprogramowane przez Ciebie scenariusze komunikacji, w których definiujesz działania, za którymi podążą Twoje kontakty. Jaki jest cel Kampanii

  • Mautic 2.8. w Polsce - integracje i funkcje

Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017

Maj 3rd, 2017|0 Komentarzy

Jako marketer działasz szybko - z impetem opracujesz strategię kampanii, następnie koncentrujesz się na działaniach taktycznych. Sprawnie przechodzisz do budowania kampanii, targetowania bazy i uwolnieniu kreatywnych zasobów jakimi dysponujmy. Organizujesz spotkania, burze mózgów, dobierasz

  • Import bazy danych do Mautic

Import bazy kontaktów do Mautic – jak prawidłowo wykonać?

Kwiecień 28th, 2017|0 Komentarzy

W tekście znajdziesz praktyczne porady dotyczące importu bazy kontaktów do Twojej instalacji Mautic. Dowiesz się jak: przygotować system Mautic do importu bazy. dostosować plik CSV z danymi. zmapować pola danych. Jeśli wykonasz wszystkie czynności

  • Jak skonfigurować lejek sprzedaży w marketing auotomation?

Lejkowanie od subskrybenta do ambasadora – czyli Stages w Mautic

Kwiecień 27th, 2017|0 Komentarzy

Etapy leadowe, cykle zakupowe, cykle sprzedażowe, nazywane także etapami „cyklu życia klienta” (Customer Lifecycle) ułatwiają organizowanie kontaktów w oparciu o fazę, w jakiej się znajdują. Ponieważ interakcje z Twoimi kontaktami różnią się w zależności

  • Up-Selling i Cross-Selling w Mautic

    Up-Selling i Cross-Selling w Mautic

    Cross-selling, czyli sprzedaż krzyżowa to technika sprzedaży komplementarnych, uzupełniających produktów lub usług, Up-selling, zaś to sprzedaż dodatkowa, gdzie oferuje się klientowi produkty lub usługi o wyższej cenie, standardzie, czy większej ilości funkcji. Profesjonalne kampanie up-sell i

  • Jak ratować porzucone koszyki?

    Jak ratować porzucone koszyki?

    Funkcja przeznaczona dla użytkowników, którzy porzucają koszyk w e-commerce nie jest natywna dla platformy, ale można to jednak obejść. Oczywiście są złożone metody korzystające z interfejsów API lub skryptów, ale wymagają one kompetencji programistów i nie

  • Badania ankietowe

    Badania ankietowe

    Badania ankietowe to najczęściej wykorzystywana metoda pozyskiwania danych w projektach marketingowych. Ankiety pozwalają dowiedzieć się, co myślą o nas nasi klienci, jak podejmują decyzje zakupowe, jakie mają potrzeby czy preferencje. Prócz klientów, możemy zadbać także

  • Kalendarz Mautic

    Kalendarz Mautic

    Zastanawialiście się kiedyś do czego przyda nam się funkcja Mautic Calendar? Postaram się odpowiedzieć poniżej 🙂 Kalendarz znajdziemy w lewym menu, tuż pod opcją: "Dashboard". W

  • Mautic i RODO (GDPR) – jak używać Kartotekę Kontaktu?

    Mautic i RODO (GDPR) – jak używać Kartotekę Kontaktu?

    RODO to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz

  • Mautic i RODO (GDPR) – jakie są możliwości wykorzystania formularzy?

    Mautic i RODO (GDPR) – jakie są możliwości wykorzystania formularzy?

    Dlaczego formularze są ważne - nie tylko w kontekście RODO? Źródło danych o klientach — to nadal główne źródło identyfikujące klientów, którzy wykazują interakcje z Twoją marką, ofertą, produktem. Dokument zamówienia transakcji bezgotówkowej — dane

  • Wiadomości marketingowe w Mautic

    Wiadomości marketingowe w Mautic

    Marketing Messages to pozycja dostępna od wersji 2.6. Funkcja ta pozwala zoptymalizować dostarczanie wiadomości do kontaktów, poprzez wysyłanie ich za pośrednictwem preferowanego przez kontakty kanału. Jak nadać kontaktom preferencje komunikacji i częstotliwość wysyłki wiadomości pisaliśmy tu: https://www.mymautic.pl/preferencje-komunikacji/

  • Campaign builder – jak tworzyć workflow w kreatorze kampanii?

    Campaign builder – jak tworzyć workflow w kreatorze kampanii?

    W jakim celu możesz tworzyć kampanie w Mautic? Zanim przejdziesz do konstruktora kampanii, warto byś uświadomił sobie w czym one mogą Ci się przydać. Przede wszystkim służą do: śledzenia i profilowania użytkowników, wysyłania e-maili, podejmowania decyzji

  • Jak dostosować dashboard? – Pulpit Mautic

    Jak dostosować dashboard? – Pulpit Mautic

    Gdy logujesz się do Mautic lądujesz w widoku pulpitu Mautic, jest to miejsce, w którym możesz monitorować kampanie zaimplementowane w aplikacji. Dashboard oferuje widgety i wykresy monitorujące wszystkie główne procesy w czasie rzeczywistym. Dzięki

  • Śledzenie plików udostępnionych do pobrania – czyli Assets w Mautic

    Śledzenie plików udostępnionych do pobrania – czyli Assets w Mautic

    Udostępnianie zasobów, w tym e-booków, infografik, czy plików audio jest kluczowe do pozyskiwania nowch kontaktów, edukowania potencjalnych, czy pomiaru poziomów zaangażowania kontaktów. Jest to naszym zdaniem jeden z ważniejszych elementów Inbound Marketingu. Jest to

  • Scoring – punktacja w Mautic

    Scoring – punktacja w Mautic

    Jedną z cech aplikacji marketing automation - Mautic jest możliwość oceny poziomu zaangażowania naszego użytkownika. Ocenić ten poziom możemy wykorzystując scoring. Co oznacza, że gdy kontakt wykona określoną akcję np. otwiera wiadomość e-mail, odwiedza stronę www,

  • Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?

    Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?

    We wpisie Segmenty w Mautic opisywaliśmy dlaczego i jak tworzyć segmenty w oparciu o atrybuty takie jak: Imię i nazwisko, Stanowisko, czy Data urodzin oraz aktywności: Data dodania, czy Kontakt odwiedził URL. Ostatnio jednak natknęłam się

  • Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?

    Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?

    Często bardzo skrupulatnie planujemy i modelujemy kampanie mailingowe. Programujemy uruchomienie kolejnych działań, na podstawie otwarcia czy kliknięcia w mail. Między akcjami, warunkami czy decyzjami zapominamy o najważniejszym - pierwszym kroku, czyli wysyłce pierwszego mailingu,

  • Nowy wymiar triggerów kampanii Mautic

    Nowy wymiar triggerów kampanii Mautic

    Dave Bor na łamach Mautic'owego bloga opisał sytuację ze swojego życia - w połowie lutego otrzymał e-mail od sprzedawcy wiosennych butów i lekkich kurtek, czyli wiosennej odzieży. Ocenił, że było to na jego gust trochę za wcześnie. Do

  • Mautic 2.11. – upraszczanie relacji z klientami

    Mautic 2.11. – upraszczanie relacji z klientami

    Wszyscy chcemy zbierać jak najwięcej informacji o naszych kontaktach i wzmacniać z nimi relację. Mautic 2.11 to przede wszystkim uproszczenie tych interakcji. Jakie ulepszenia w komunikacji z klientami przyniósł Mautic 2.11. ? Przeczytaj, przetestuj i podziel się

  • Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation

    Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation

    Jednym z głównych źródeł identyfikacji i pozyskania danych o kliencie są nadal formularze. To one zasilają nasze bazy danych o klientach a każdy wypełniony formularz to znak, że klienci coś od nas potrzebują, wykazują

  • Mautic 2.10. –  tworzenie różnorodnych powiązań

    Mautic 2.10. – tworzenie różnorodnych powiązań

    Mautic 2.10 przynosi zmiany głównie w funkcjach kampanii i interfejsie API. To właśnie powiązanie aplikacji i elementów kampanii, stanowi trzon automatyzacji marketingu. Kroki kampanii przeplatane komunikacją z aplikacjami, zdarzenia w aplikacjach, które inicjują kampanię.

  • Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

    Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?

    Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem.  Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym najwięcej a przy tym nie zwariować? Ustalmy jedno nawet najlepszy samochód potrzebuje

  • Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

    Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?

    To najczęściej zadawane nam pytanie od naszych czytelników. Dopytujecie o to, gdzie są haczyki i ukryte koszty? I jak to wszystko jest możliwe, że za darmo, co jest za darmo? Odpowiemy zatem na Wasze

  • Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

    Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących

    Odmieniany przez wszystkie przypadki termin: automatyzacja marketingu, już na stałe zagościła w naszym słowniku, świadomości i codziennym życiu. Zatem wyjaśnijmy czym jest automatyzacja marketingu w praktyce i jak używać aplikacje marketing automation w biznesie.

  • 5 błędów w automatyzacji

    5 błędów w automatyzacji

    Błędy zdarzają się każdemu. Na początku są wręcz nieuniknione. Mawia się, że to na nich najlepiej się uczymy. Nie zawsze jednak nawet znając i potrafiąc zdefiniować błędy, te najczęstsze, ale czyjeś, jesteśmy w stanie

  • Sprzedawaj tak jak chcesz kupować

    Sprzedawaj tak jak chcesz kupować

    Jak wygląda proces zakupowy Twojego klienta? To pytanie zadaję Tobie i każdemu mojemu klientowi, dla którego opracowuję założenia dla kampanii marketingowo-sprzedażowej. Prawie każda odpowiedź, którą słyszę rozpoczyna się od zwrotu:  „my sprzedajemy…”, a przecież

  • Marketing automation w sektorze administracji publicznej

    Marketing automation w sektorze administracji publicznej

    Jako reprezentant organów administracji publicznej lub też jednostek podlegających reżimowi prawa zamówień publicznych możesz mieć ograniczony dostęp do narzędzi internetowych opartych na SaaS. Obowiązujące przepisy prawa i wewnętrzne zasady mogą zabronić przechowywania danych osobowych

  • 5 różnic między kampanią e-mailingową a opartą na marketing automation

    5 różnic między kampanią e-mailingową a opartą na marketing automation

    Kampania marketingowa w Mautic, poza typowym e-mail marketingiem, mamy do czynienia z opartą na scenariuszach zautomatyzowaną kampanią.... ale czym to się właściwie różni? Różnice można podzielić na 5 kategorii: Treść - zawartość

  • Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic

    Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic

    W ciągu ostatnich 100 lat leczenie skoliozy pozostało w dużej mierze niezmienione. Specyficzne przyczyny wciąż nie są znane, a tradycyjne opcje leczenia, w tym sztywne aparaty ortodontyczne i wysoce inwazyjne zabiegi chirurgiczne, niosą ze

  • Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

    Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja

    Pojęcie komunikacji w Mautic można zamknąć w słowach - wymiana informacji między Mautic a otoczeniem. Mautic 2.9.0 nie zawodzi - nowa wersja to jeszcze więcej gotowych wtyczek do komunikacji z aplikacjami, usprawnienia w zakresie

  • Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce

    Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce

    Chcesz wiedzieć jak działa demo Mautic? Jak działa marketing automation? Opisaliśmy i wdrożyliśmy na tej stronie przypadki użycia bezpłatnego systemu marketing automation Mautic. Dowiesz się, jak w praktyce zautomatyzować marketing dzięki Mautic? To zaczynamy…

  • Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017

    Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017

    Jako marketer działasz szybko - z impetem opracujesz strategię kampanii, następnie koncentrujesz się na działaniach taktycznych. Sprawnie przechodzisz do budowania kampanii, targetowania bazy i uwolnieniu kreatywnych zasobów jakimi dysponujmy. Organizujesz spotkania, burze mózgów, dobierasz

  • Ulepszony edytor i łatwiejsze połączenie pól z Salesforce w Mautic 2.7

    Ulepszony edytor i łatwiejsze połączenie pól z Salesforce w Mautic 2.7

    Jakie zmiany w wersji Mautic 2.7? Jako marketerzy w naszej pracy ciągle poszukujemy możliwości oszczędzania czasu i zwiększenia wydajności. Zresztą kto nie? Wszyscy kierujemy zasoby, narzędzia i procesy, w taki sposób aby wciąż osiągać więcej. Obejmuje

  • Preferencje klienta – dostosuj kanały komunikacji w Mautic 2.6

    Preferencje klienta – dostosuj kanały komunikacji w Mautic 2.6

    Jakie preferencje komunikacji ma Twój klient? Teraz dzięki nowej funkcjonalności Mautic możesz dostosować i zautomatyzować wybór kanałów komunikacji, które preferuje Twój klient. Zapytaj go o preferowaną formę komunikacji a następnie szanuj jego decyzje. Klienta

  • Programowalne przyciski w e-mailach i landing page’ach

    Programowalne przyciski w e-mailach i landing page’ach

    Jeśli używasz Mautic to wiesz, że można w nim tworzyć mikrostrony i e-maile za pomocą edytora przeciągnij i upuść (drag-and-drop). Edytor przeszedł wielką zmianę w Mautic 2.5, a wraz z nim zmieniła się możliwość tworzenia

  • Więcej integracji i udostępniania w Mautic 2.4.

    Więcej integracji i udostępniania w Mautic 2.4.

    Marketerzy nieustannie poszukują narzędzi, które pomogą im połączyć wszystko ze wszystkim... Integracja Mautic i HubSpot Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Mautic obsługuje dwukierunkową integrację z HubSpot CRM! Dzięki wtyczce, użytkownicy są w stanie: Automatycznie przesuwać

  • Up-Selling i Cross-Selling w Mautic

    Up-Selling i Cross-Selling w Mautic

    Cross-selling, czyli sprzedaż krzyżowa to technika sprzedaży komplementarnych, uzupełniających produktów lub usług, Up-selling, zaś to sprzedaż dodatkowa, gdzie oferuje się klientowi produkty lub usługi o wyższej cenie, standardzie, czy większej ilości funkcji. Profesjonalne kampanie up-sell i

  • Jak ratować porzucone koszyki?

    Jak ratować porzucone koszyki?

    Funkcja przeznaczona dla użytkowników, którzy porzucają koszyk w e-commerce nie jest natywna dla platformy, ale można to jednak obejść. Oczywiście są złożone metody korzystające z interfejsów API lub skryptów, ale wymagają one kompetencji programistów i nie

  • Badania ankietowe

    Badania ankietowe

    Badania ankietowe to najczęściej wykorzystywana metoda pozyskiwania danych w projektach marketingowych. Ankiety pozwalają dowiedzieć się, co myślą o nas nasi klienci, jak podejmują decyzje zakupowe, jakie mają potrzeby czy preferencje. Prócz klientów, możemy zadbać także

  • Kalendarz Mautic

    Kalendarz Mautic

    Zastanawialiście się kiedyś do czego przyda nam się funkcja Mautic Calendar? Postaram się odpowiedzieć poniżej 🙂 Kalendarz znajdziemy w lewym menu, tuż pod opcją: "Dashboard". W

  • Mautic i RODO (GDPR) – jak używać Kartotekę Kontaktu?

    Mautic i RODO (GDPR) – jak używać Kartotekę Kontaktu?

    RODO to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz

  • Mautic i RODO (GDPR) – jakie są możliwości wykorzystania formularzy?

    Mautic i RODO (GDPR) – jakie są możliwości wykorzystania formularzy?

    Dlaczego formularze są ważne - nie tylko w kontekście RODO? Źródło danych o klientach — to nadal główne źródło identyfikujące klientów, którzy wykazują interakcje z Twoją marką, ofertą, produktem. Dokument zamówienia transakcji bezgotówkowej — dane

  • Wiadomości marketingowe w Mautic

    Wiadomości marketingowe w Mautic

    Marketing Messages to pozycja dostępna od wersji 2.6. Funkcja ta pozwala zoptymalizować dostarczanie wiadomości do kontaktów, poprzez wysyłanie ich za pośrednictwem preferowanego przez kontakty kanału. Jak nadać kontaktom preferencje komunikacji i częstotliwość wysyłki wiadomości pisaliśmy tu: https://www.mymautic.pl/preferencje-komunikacji/

  • Campaign builder – jak tworzyć workflow w kreatorze kampanii?

    Campaign builder – jak tworzyć workflow w kreatorze kampanii?

    W jakim celu możesz tworzyć kampanie w Mautic? Zanim przejdziesz do konstruktora kampanii, warto byś uświadomił sobie w czym one mogą Ci się przydać. Przede wszystkim służą do: śledzenia i profilowania użytkowników, wysyłania e-maili, podejmowania decyzji

  • Jak dostosować dashboard? – Pulpit Mautic

    Jak dostosować dashboard? – Pulpit Mautic

    Gdy logujesz się do Mautic lądujesz w widoku pulpitu Mautic, jest to miejsce, w którym możesz monitorować kampanie zaimplementowane w aplikacji. Dashboard oferuje widgety i wykresy monitorujące wszystkie główne procesy w czasie rzeczywistym. Dzięki

  • Śledzenie plików udostępnionych do pobrania – czyli Assets w Mautic

    Śledzenie plików udostępnionych do pobrania – czyli Assets w Mautic

    Udostępnianie zasobów, w tym e-booków, infografik, czy plików audio jest kluczowe do pozyskiwania nowch kontaktów, edukowania potencjalnych, czy pomiaru poziomów zaangażowania kontaktów. Jest to naszym zdaniem jeden z ważniejszych elementów Inbound Marketingu. Jest to

  • Scoring – punktacja w Mautic

    Scoring – punktacja w Mautic

    Jedną z cech aplikacji marketing automation - Mautic jest możliwość oceny poziomu zaangażowania naszego użytkownika. Ocenić ten poziom możemy wykorzystując scoring. Co oznacza, że gdy kontakt wykona określoną akcję np. otwiera wiadomość e-mail, odwiedza stronę www,

  • Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?

    Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?

    We wpisie Segmenty w Mautic opisywaliśmy dlaczego i jak tworzyć segmenty w oparciu o atrybuty takie jak: Imię i nazwisko, Stanowisko, czy Data urodzin oraz aktywności: Data dodania, czy Kontakt odwiedził URL. Ostatnio jednak natknęłam się

Hey! Mamy też Forum!

Sprawdź czego możesz się dowiedzieć od innych.

Zaloguj się