Wszyscy chcemy zbierać jak najwięcej informacji o naszych kontaktach i wzmacniać z nimi relację. Mautic 2.11 to przede wszystkim uproszczenie tych interakcji.

Jakie ulepszenia w komunikacji z klientami przyniósł Mautic 2.11. ?

Przeczytaj, przetestuj i podziel się z nami opinią.

Aktualizacja właściciela kontaktu

Relacja organizacji z klientami jest niezwykle ważnym aspektem w prowadzeniu działalności, dlatego jeśli w Twojej firmie zatrudniasz wielu pracowników obsługi klienta czy handlowców, ważne jest, abyś dostosował w aplikacji prawa własności pracownika do konkretnego klienta.

W Mautic 2.11. możesz aktualizować właściciela kontaktu w ramach kampanii.  Jest to realizowane przez nową akcję kampanii o nazwie „Update contact owner”.

Update contact owner

Scalone śledzenie kontaktów

Nie korzystasz z formularzy Mautic? Nie ma problemu. Teraz możesz scalić aktywność dla nieznanych kontaktów, przekazując wartość mtc_id cookie do Mautic, gdy korzystasz z formularza innego niż Mautic. Ta funkcja łączy aktywność nieznanych kontaktów, które stają się znanymi i umożliwia śledzenie wszystkich działań na tym samym kontakcie.

Dostosuj Centrum preferencji

Od teraz masz możliwość tworzenia niestandardowej strony centrum preferencji (Preference Center), którą możesz zawrzeć w wiadomości e-mail. Użytkownicy administracyjni mają dostęp do utworzenia tej strony z obszaru landing page i mogą oznaczyć ją jako stronę centrum preferencji (preference center page). Nowa sekcja została dodana w obszarze uprawnień, aby zarządzać dostępem do tej strony.

Powiadomienia wewnętrzne za pomocą formularzy

Udostępnianie informacji w firmie ma kluczowe znaczenie dla podtrzymania relacji z klientem. Właśnie dlatego Mautic pozwala teraz na wysyłanie wiadomości e-mail do wewnętrznych członków zespołu, gdy zdarzenie osi czasu kontaktu jest rejestrowane przez formularz o typie „standalone„.

Podglądy kampanii

Dodana została karta „podgląd” (ang. preview) do widoku szczegółów w kreatorze kampanii (Campaign Builder). Podgląd będzie aktualizowany w czasie rzeczywistym podczas każdej aktualizacji kampanii, jednakże, co ważne – modyfikacja w samym podglądzie kampanii nie jest możliwa.

Podgląd kampanii w mautic

Treści dynamiczne dla odwiedzających

Treści dynamiczne nadal stanowią ważną część zaangażowania użytkowników. Teraz możesz wyświetlać dynamiczną treść anonimowym użytkownikom na podstawie ich adresu IP, tak by poprawić konwersję nieznanych użytkowników do znanych kontaktów. Można to zrobić dla każdego, kto przyjdzie na stronę. Nowe filtry zostały dodane do obszaru tworzenia dynamicznej zawartości, aby to umożliwić. Treści dynamiczne można również wyświetlać znanym kontaktom na podstawie członkostwa w segmencie.

 Pliki w formularzach

Chcesz przesyłać dokumenty w formularzu Mautic? Teraz to możliwe! Twoje kontakty mogą teraz przesyłać załączniki / pliki w formularzach.

Pliki w formularzach w Mautic

Zasady częstotliwości

Możesz zobaczyć, które komunikaty / działania na kontakcie zostały opóźnione według poprzez ustalenie reguły częstotliwości. Masz również dostęp do anulowania lub zmiany harmonogramu wiadomości e-mail bezpośrednio z osi czasu kontaktu.

Integracje w Mautic 2.11.

Integracje to ważny element w utrzymywaniu relacji z klientami, które budujesz w swojej instalacji Mautic. Nowa wersja Mautic oferuje Ci:

Filtrowanie działań marketingowych w Salesforce

Możesz teraz skonfigurować, które zdarzenia z Mautic zostaną zapisane w niestandardowym obiekcie aktywności (ang. custom activity object) w Salesforce. Korzyścią zapisania danych w Salesforce jest: 1. Dostęp, dla handlowców, do informacji o reakcjach danego kontaktu na działania marketingowe, oraz 2. Możliwość tworzenia raportów i pulpitów menedżerskich w Salesforce, w celu raportowania działań marketingowych.

Usprawnienia w zakresie Connectwise

Możesz teraz wygenerować zadanie w Connectwise na podstawie akcji kampanii w Mautic. Możesz także wprowadzić grupy marketingowe z Connectwise do Mautic, aby utworzyć segmenty w Mautic.

Źródło: Mautic 2.11.

Mautic to darmowa platforma marketing automation.

Swobodna integracja

Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.

Otwarty

Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.

Kompletna kontrola danych

Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.

Bezpieczny

W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!

Prosta instalacja

Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.

Łatwy

W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.

Czytaj blog o Mautic