Mautic połączył siły z Acquia, współtwórcą open source CMS – Drupal

print
Choć rok 2018 był dla Mautic fantastyczny, bowiem liczba jego użytkowników potroiła się, mógł także pochwalić się zdobyciem wielu nagród za innowacyjność, to rok 2019 będzie dla oprogramowania przełomowy. Mautic bowiem dołączył do Acquia, globalnego przedsiębiorstwa z 2000 r. Głównym celem połączenia Acquia i Mautic jest dostarczenie jedynej platformy Open Digital Experience, jako alternatywy dla drogich, zamkniętych i zastałych chmur marketingowych.

Dlaczego Acquia wybrała Mautic?

Powód 1: Spowodowanie zakłócenia na rynku, „otwartym” oprogramowaniem. Open Source zakłóci każdy komponent nowoczesnego ekosystemu technologii. To nie jest kwestia tego czy, a kwestia kiedy. Tak jak Drupal zakłócił zarządzanie treścią internetową, tak Mautic zakłóca automatyzację marketingu. Z Mautic, Acquia jest obecnie jedyną otwartą alternatywą dla drogich, zamkniętych systemów cloudowych.

Powód 2: Innowacja poprzez integrację. Aby zbudować optymalną obsługę klienta, marketerzy muszą zintegrować się z różnymi źródłami danych, technologiami klientów i dostosowanymi do potrzeb platformami wewnętrznymi. Zamiast kupować pakiet od jednego dostawcy, większość marketerów chce otwartej platformy, która pozwala na otwartą, nieograniczoną integrację. Tylko otwarta architektura może połączyć dowolne technologie, a tylko model o otwartym kodzie źródłowym może ewoluować wystarczająco szybko, aby oferować integracje z tysiącami technologii marketingowych (do tej pory w krajobrazie martech jest 7000 dostawców). Ponieważ programiści są w dużej mierze odpowiedzialni za tworzenie i dostosowywanie platform marketingowych, technologia marketingowa powinna zaspokajać potrzeby zarówno użytkowników biznesowych, jak i architektów technologii. W przeciwieństwie do innych firm, Mautic jest kochany zarówno przez marketerów, jak i programistów. Z Mautic, Acquia nadal koncentruje się na obu grupach.

Powód 3: Ta sama technologia. Podobnie jak Drupal, Mautic jest zbudowany w PHP i Symfony i podobnie jak Drupal, Mautic używa licencji GNU GPL. Niesie to za sobą wiele zalet. Agencje cyfrowe lub wewnętrzne zespoły muszą dostarczać zintegrowane rozwiązania marketingowe. Ponieważ zarówno Drupal, jak i Mautic używają tych samych technologii, jeden zespół programistów może pracować nad obydwoma. Podobieństwa umożliwiają także obu społecznościom open source współpracę – choć nie jest to coś, do czego można zmusić, ciekawie będzie zobaczyć, jak ta dynamika naturalnie rozgrywa się w czasie.

Co to oznacza dla użytkowników Mautic?

Po wielkim ogłoszeniu, pojawiły się pytania, a nawet niepewność. Wszyscy w społeczności Mautic są świadomi ogromnej pracy, której podjęła sie Acquia, aby wspierać i zwiększać świadomość, wykorzystanie i sukces otwartego oprogramowania. Acquia posiada długą i sławną historię w przestrzeni do zarządzania treścią internetową ze względu na dobre wyniki i kluczowe wsparcie dla Drupala. Społeczność Mautic będzie w stanie odnieść wielką korzyść z tej historii i stać się jedną z największych społeczności open source wszechczasów. Pośród wszystkich emocji ważne jest, aby zdawać sobie sprawę, że nie oznacza to, że Mautic będzie pod każdym względem podobny do Drupala. Zamiast tego Acquia będzie w stanie wdrożyć wizję Mautic, która może wykorzystać wszystkie te wcześniejsze doświadczenia.

Najważniejsze zmiany:

Po pierwsze, Mautic będzie miał więcej zasobów poświęconych rozwojowi przyszłych wersji oprogramowania, w tym Mautic 3 !!  Stwarza to bardziej bezpieczny i stabilny produkt z większą szansą komercyjną i techniczną. Ci, którzy sprzedają usługi związane z Mautic, będą mogli nadal oferować te same usługi z większym zaufaniem.

Po drugie, ustanowione zostaną kanały komunikacji dla bardziej regularnej wymiany informacji ze społecznością i w całej społeczności. Niektóre z tych programów będą w formie pisemnej, niektóre mogą być w formie wideo, a niektóre mogą być interaktywne, takie jak webinaria na żywo lub sesje pytań i odpowiedzi.

Po trzecie, Acquia ma długą historię wspierania społeczności Drupala w jej lokalnych spotkaniach, większych imprezach i innych działaniach społeczności na całym świecie. Będą oni w stanie przekazać tę cenną wiedzę specjalistyczną Mautic i uzupełnić programy kierowane przez społeczność.

Potrzebujesz pomocy we wdrożeniu marketing automation? Napisz do nas.

Akceptuję politykę prywatności.

Źródło: https://www.mautic.org/blog/marketer/identifying-target-market/

Mautic to darmowa platforma marketing automation.

Swobodna integracja

Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.

Otwarty

Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.

Kompletna kontrola danych

Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.

Bezpieczny

W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!

Prosta instalacja

Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.

Łatwy

W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.

Czytaj blog o Mautic
By |2019-07-05T10:23:52+00:00Lipiec 5th, 2019|Categories: News, Wszystkie|Tags: , , |0 Comments

About the Author:

Pasjonatka marketing automation. Szaleje na punkcie Mautic.

Leave A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.