We wpisie Segmenty w Mautic opisywaliśmy dlaczego i jak tworzyć segmenty w oparciu o atrybuty takie jak: Imię i nazwisko, Stanowisko, czy Data urodzin oraz aktywności: Data dodania, czy Kontakt odwiedził URL.

Ostatnio jednak natknęłam się na pytanie na Facebooku „Jaki filtr mogę użyć do identyfikacji wszystkich moich kontaktów, które NIE należą do segmentu?”. Postanowiłam zgłębić temat i jak się okazało odpowiedź jest prosta, choć nieoczywista.

Nienależący do żadnego segmentu

Zaczynamy standardowo wklikując się w Segmnety i tworząc Nowy Segment. Następnie przechodzimy do filtrów i wyszukujemy „Segment Membership”. Po wybraniu tego kryterium musisz wybrać także typ operacji do wykonania, w tym wypadku będzie to wykluczenie, czyli „excluding”. Pozostaje już tylko wykluczenie wszystkich Twoich segmentów – nie martw się, nie jest to dokuczliwe, gdyż wszystkie te, które zaznaczasz znikają z listy, wystarczy to więc wręcz  bezmyślnie wyklikać.

Nie zapomnij kliknąć „Zapisz i zamknij” i gotowe 🙂

Potrzebujesz pomocy przy Twoim Marketing Automation? Napisz do nas.

Mautic to darmowa platforma marketing automation.

Swobodna integracja

Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.

Otwarty

Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.

Kompletna kontrola danych

Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.

Bezpieczny

W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!

Prosta instalacja

Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.

Łatwy

W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.

Czytaj blog o Mautic