Poradnik użytkowników Mautic
Zrozumieć Mautic! Chcesz projektować i prowadzić zautomatyzowane kampanie marketingowe i promocyjne w Mautic – przeczytaj nasz poradnik. Każda wpis poradnika Mautic zawiera wskazówkę jak skutecznie wykorzystać aplikacje marketing automation. Z nami obsługa marketing automation staje się przyjemna i efektywna.
Scoring – punktacja w Mautic
Jedną z cech aplikacji marketing automation - Mautic jest możliwość oceny poziomu zaangażowania naszego użytkownika. Ocenić ten poziom możemy wykorzystując scoring. Co oznacza, że
Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?
We wpisie Segmenty w Mautic opisywaliśmy dlaczego i jak tworzyć segmenty w oparciu o atrybuty takie jak: Imię i nazwisko, Stanowisko, czy Data
Mautic jako system do zarządzania kontaktami
Mautic pozwala zbudować bogatą i funkcjonalną bazę danych. Prawidłowe zbieranie i aktualizowanie bazy kontaktów w Mautic, pozwala na dotarcie do każdej z
Walidacja kampanii, by Twoja lista mailingowa była wartościowa
Chociaż wielu z Was może nie być tego świadomych, Mautic umożliwiła natywny sposób sprawdzania poprawności wiadomości e-mail jako część kampanii, przed wysłaniem
Audyt danych – dowiedz się kto, jak i kiedy dokonał aktualizacji
Mautic wprowadził funkcję audytu danych dla integracji i użytkowników, która jest idealna dla SMB i firm handlowych, ponieważ pozwala dowiedzieć się, kto z
Wygodniejsze czyszczenie pamięci podręcznej – plugin Clear Cache
Pamięć cache, czyli pamięć podręczna wykorzystywana jest powszechnie przez aplikacje czy programy komputerowe. W pamięci tej przetrzymywane są pewne pliki i informacje, co powoduje, że
Odmiana polskich imion w wołaczu
Wierzę, że zgodzisz się z tym, że konwersja po zastosowaniu spersonalizowanej komunikacji wzrasta... no bo ile razy dostawałeś mailing z tytułem "Dla Ciebie Piotrze" i klikałeś, interesowałeś się
Preferowane kanały komunikacji i częstotliwość kontaktów
Zdarza się, że mimo iż Twój kontrahent powierzył Ci zarówno swój numer telefonu jak i adres email, niezbyt chętnie jednak otrzymuje i
Jak budować raporty w Mautic?
Raporty w Mautic są niezwykle cenne, ponieważ służą nie tylko do analizowania skuteczności kanałów marketingowych, ale mogą być wykorzystywane do zrozumienia bardziej funkcjonalnych informacji,
Jak zintegrować MailChimp z Mautic? Poznaj plugin MailChimp-Mautic
MailChimp to amerykańska firma, jeden z liderów w branży e-mail marketingu, założona w 2001 roku. Posiada 3,5 mln użytkowników, którzy wysyłają miesięcznie
Kontakty w Mautic – jak tworzyć, edytować, zarządzać?
Kontakty to serce platformy do automatyzacji marketingu. Są nimi wszystkie osoby, które odwiedziły Twoje witryny lub w jakiś sposób nawiązały z Tobą relacje.
Kampania SMS w Mautic
Wysoki wskaźnik przeczytanych SMS-ów i niski koszt wysyłania wiadomości tekstowych zachęca i przekonuje marketerów do aktywnego używania tego kanału komunikacji. Ilość wysyłanych
Hey! Mamy też Forum!
Sprawdź czego możesz się dowiedzieć od innych.
Nowości w Mautic
Co nowego? Aplikacja Mautic rozwijana jest dynamiczne, co kilka miesięcy otrzymujesz dostęp do nowej wersji. Nowe wersje to świeże możliwości, kolejne funkcje i innowacyjne pomysły. Z nami nic nie umknie Twoje uwadze. Testujemy nowe wersje i podpowiadamy Ci na co zwrócić uwagę.
Koszty Mautic – kiedy i jakie poniesiesz?
To najczęściej zadawane nam pytanie od naszych czytelników. Dopytujecie o to, gdzie są haczyki i ukryte koszty? I jak to wszystko jest
Automatyzacja marketingu w Mautic – poradnik dla początkujących
Odmieniany przez wszystkie przypadki termin: automatyzacja marketingu, już na stałe zagościła w naszym słowniku, świadomości i codziennym życiu. Zatem wyjaśnijmy czym jest
Mautic 2.9 kierunek: lepsza komunikacja
Pojęcie komunikacji w Mautic można zamknąć w słowach - wymiana informacji między Mautic a otoczeniem. Mautic 2.9.0 nie zawodzi - nowa wersja
5 błędów w automatyzacji
Błędy zdarzają się każdemu. Na początku są wręcz nieuniknione. Mawia się, że to na nich najlepiej się uczymy. Nie zawsze jednak nawet
Sprzedawaj tak jak chcesz kupować
Jak wygląda proces zakupowy Twojego klienta? To pytanie zadaję Tobie i każdemu mojemu klientowi, dla którego opracowuję założenia dla kampanii marketingowo-sprzedażowej. Prawie
Marketing automation w sektorze administracji publicznej
Jako reprezentant organów administracji publicznej lub też jednostek podlegających reżimowi prawa zamówień publicznych możesz mieć ograniczony dostęp do narzędzi internetowych opartych na
Demo Mautic – automatyzacja marketingu w praktyce
Chcesz wiedzieć jak działa demo Mautic? Jak działa marketing automation? Opisaliśmy i wdrożyliśmy na tej stronie przypadki użycia bezpłatnego systemu marketing automation
Aktualizacja Mautic 2.8. – kwiecień 2017
Jako marketer działasz szybko - z impetem opracujesz strategię kampanii, następnie koncentrujesz się na działaniach taktycznych. Sprawnie przechodzisz do budowania kampanii, targetowania
Ulepszony edytor i łatwiejsze połączenie pól z Salesforce w Mautic 2.7
Jakie zmiany w wersji Mautic 2.7? Jako marketerzy w naszej pracy ciągle poszukujemy możliwości oszczędzania czasu i zwiększenia wydajności. Zresztą kto nie? Wszyscy
Preferencje klienta – dostosuj kanały komunikacji w Mautic 2.6
Jakie preferencje komunikacji ma Twój klient? Teraz dzięki nowej funkcjonalności Mautic możesz dostosować i zautomatyzować wybór kanałów komunikacji, które preferuje Twój klient.
5 różnic między kampanią e-mailingową a opartą na marketing automation
Kampania marketingowa w Mautic, poza typowym e-mail marketingiem, mamy do czynienia z opartą na scenariuszach zautomatyzowaną kampanią.... ale czym to się właściwie różni?
Zaangażuj klientów z Mautic
Z jakiego powodu niskie zaangażowanie klientów to problem? Podstawowe skutki, które niesie za sobą to: odrzucenie wiadomości marketingowych, zmniejszająca się baza kontaktów, niska skuteczność