Poradnik użytkowników Mautic
Zrozumieć Mautic! Chcesz projektować i prowadzić zautomatyzowane kampanie marketingowe i promocyjne w Mautic – przeczytaj nasz poradnik. Każda wpis poradnika Mautic zawiera wskazówkę jak skutecznie wykorzystać aplikacje marketing automation. Z nami obsługa marketing automation staje się przyjemna i efektywna.
Anonimowe kontakty – jak śledzić i monitorować ruch użytkowników?
Anonimowy ruch na stronie internetowej oznacza nowego potencjalny klient, który chce poznać Twoją ofertę, a Ty chcesz dostarczyć mu odpowiednie treści i
Gmail & Mautic plugin – dodatek dla korzystających z poczty Gmail
Blisko 1/7 mieszkańców na świecie korzysta z Gmaila! To wielka przewaga nad konkurencją i nic nie wskazuje na zahamowanie tempa wzrostu tego dostawcy. Jeśli
Szablony wiadomości w Mautic
Zapewne chciałbyś aby Twoja identyfikacja wizualna była jednakowa dla każdego elementu, który wytwarzasz, czy to jeśli chodzi o stronę www, bilbordy, reklamy,
Mautic Social Login – jak używać?
Funkcjonalność logowania z mediami społecznościowymi (ang. social media login) używana jest do podpisywania formularzy i uzupełnienie wartości w polach danych kontaktu. Kiedy
Mautic & Twitter Plugin
Wtyczka (ang. Plugin) do integracji Mautic z Twoim kontem Twitter może: Wysyłać spersonalizowane tweety do kontaktów, Wyświetlać tweety do kontaktów ze zgodą
Jak i kiedy stosować Double Opt-in Mautic?
Kiedy budujesz bazę mailingową, możesz użyć dwóch metod obsługi rejestracji odbiorców: Double Opt-in (DOI) - oznacza, że po wpisaniu w formularz rejestracyjny
UTM Google Analytics tags w Mautic
Tagi UTM – co to jest? Tagi UTM to ustalone przez Google parametry monitorowania, które dodaje się linków. Na podstawie zaszystych w
Progresywne profilowanie w Mautic
Polega na ustalaniu i interpretacji następstw faktów na podstawie źródeł wcześniejszych lub aktualizowanych danych pozyskiwanych przez formularze. A tak po ludzku, progresywne
Gated Video w Mautic – jak stosować?
Chcesz wiedzieć, kto, jak długo, kiedy oglądała Twoje materiały Video? Użyj funkcji Gated Video w Mautic. Mechanizmy bramki video w marketing automation
Segmentacja kontaktów – warunek udanej automatyzacji
Twoje kontakty odróżniają się od siebie pod bardzo wieloma względami, komunikując się z nimi nie możesz więc traktować ich jednakowo. Segmenty w Mautic
Jak tworzyć kreacje e-mailowe w Mautic?
Dlaczego e-maile w Mautic? E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego wykorzystująca pocztę elektroniczną jako narzędzie komunikacji. Prawdopodobnie, z racji efektywności i relatywnej
Role i użytkownicy Mautic – jak skonfigurować?
Z platformy marketing automation Mautic może korzystać wielu użytkowników. Zatem jesli Twój zespół składa się z wielu handlowców, marketerów i innych służb
Hey! Mamy też Forum!
Sprawdź czego możesz się dowiedzieć od innych.
Nowości w Mautic
Co nowego? Aplikacja Mautic rozwijana jest dynamiczne, co kilka miesięcy otrzymujesz dostęp do nowej wersji. Nowe wersje to świeże możliwości, kolejne funkcje i innowacyjne pomysły. Z nami nic nie umknie Twoje uwadze. Testujemy nowe wersje i podpowiadamy Ci na co zwrócić uwagę.
Jej wysokość – persona!
Od dawna wiadomo, że za możliwość wczuwania się w potrzeby innych osób odpowiedzialna jest empatia. "Empatia to
Programowalne przyciski w e-mailach i landing page’ach
Jeśli używasz Mautic to wiesz, że można w nim tworzyć mikrostrony i e-maile za pomocą edytora przeciągnij i upuść (drag-and-drop). Edytor przeszedł wielką
Więcej integracji i udostępniania w Mautic 2.4.
Marketerzy nieustannie poszukują narzędzi, które pomogą im połączyć wszystko ze wszystkim... Integracja Mautic i HubSpot Wychodząc na przeciw oczekiwaniom Mautic obsługuje dwukierunkową