• Anonimowych monitoring i śledzenie w marketing na stronie internetowej

Anonimowe kontakty – jak śledzić i monitorować ruch użytkowników?

print

Anonimowy ruch na stronie internetowej oznacza nowego potencjalny klient, który chce poznać Twoją ofertę, a Ty chcesz dostarczyć mu odpowiednie treści i wiedzę na temat sprzedawanych produktów i usług. Walczysz o ruch na stronę: content marketing, Google Adwords, reklamy i polecenia. Każde wejście na stronę firmową oznacza pierwszą interakcję z Twoim przyszłym klientem. Google Analitycs dostarcza Ci danych z agregowanych o średnich zachowaniach wszystkich naszych odwiedzających. Natomiast, co jeśli chcesz wiedzieć jakie działania na stronie wykonał konkretny kontakt, które treści przełożyły się na sukces i przekonały Twojego anonimowego użytkownika do zakupu, pobrania materiału z kampanii lead generation, czy też przesłania formularza rejestracyjnego — w tym celu powinniśmy monitorować ruch anonimowych kontaktów, rejestrować aktywności na stronie i móc przypisać historię zidentyfikowanym kontaktom. Wówczas poznasz źródło wejścia (efektywność kampanii) oraz zachowanie użytkownika. Brzmi dobrze? Jak to zrobić?

Mautic Marketing Automation — posiada funkcjonalność monitorowania ruchu anonimowych kontaktów.

Mautic Marketing Automation tworzy kartotekę użytkownika w momencie jego pierwszej kontaktu z witryną internetową, rejestruje źródło wejść, czas przebywania na stronie i zachowania. Z marketign automation rejestrujesz i monitorujesz zachowanie konkretnego kontaktu na Twojej stronie. W Mautic Marketing Automatamtion możesz konfigurować kampanie dla użytkowników anonimowych i powracających oraz odrębne kampanie dla użytkowników zidentyfikowanych. Z tego wpisu dowiesz się gdzie i jak dotrzeć do danych o użytkownikach anonimowych na Twojej stronie internetowej, dzięki systemowi marketing automation, który możesz zainstalować na własnym serwerze i wykorzystywać bez opłat za subskrypcje.

Kartoteka anonimowego użytkownika w Marketing Automation

Mautic rejestruje dane o użytkowników anonimowym:

  • Czas spedzony na stronie
  • Polecający
  • URL Strony
  • Rodzaj urządzenia
  • System operacyjny urządzenia
  • Język strony
  • Ilość ponownych odwiedzin
  • Rozdzielczość
  • Strefę czasową
  • System operacyjny
  • Ograniczenie śledzenia
  • Stosowanie Adblock
  • Fingerprint
  • Typ przeglądarki
  • Miasto
  • Województwo
  • Kraj
  • Offset

Anonimowy kontakt w marketing automation – widok.
gmail plugin mautic

Gdzie znaleźć anonimowych użytkowników?

Lista anonimowych uzytkowników jest dostępna z poziomu moduły Kontakty, aby odkryć użytkowników anonimowych kilknąć w przełącz anonimowe kontakty.

Lista anonimowych kontaktów w marketing automation
mautic rozszerzenie chrome

Wiesz już, jak Mautic wspiera śledzenie anonimowych użytkowników, czas usprawnić ich identyfikację — w tym celu powinieneś skonfigurować i zaimplementować na Twojej stronie formularze, wówczas Mautic przypisze historię zachowania Twojego użytkownika do Twojego zidentyfikowanego kontaktu. Poprowadzimy Cię na skróty do wpisów omawiających zagadnienia związane z formularzami. Częstuj się:

Potrzebujesz pomocy przy konfiguracjach wtyczek? Napisz do nas.

Mautic to darmowa platforma marketing automation.

Swobodna integracja

Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.

Otwarty

Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.

Kompletna kontrola danych

Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.

Bezpieczny

W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!

Prosta instalacja

Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.

Łatwy

W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.

By |2020-06-29T10:57:53+00:00styczeń 22nd, 2018|Categories: Poradnik Mautic, Wszystkie|Tags: , |0 Comments

About the Author:

Aneta Walas
Wieloletni praktyk marketingu i konsultant biznesowy. Specjalista w zakresie wsparcia sprzedaży, content marketingu, generowania leadów i automatyzacji marketingu. Pasjonatka nowych technologi i ich kreatywnego wykorzystania w biznesie. Zafascynowana analizą danych i technikami ich wizualizacji. Myśli strategicznie, bezustannie szukając nowych możliwości. Certyfikowany ekspert Business Process Management (OMG) oraz Project Manager (Prince2). W pracy i w życiu prywatnym ceni zaufanie oraz współpracę opartą na porozumieniu i szacunku.