• sms marketing

SMS Marketing

print
Naszą misją jest pomaganie firmom w tworzeniu najlepszych doświadczeń klientów. Staramy się pomagać w podejmowaniu decyzji tak często, jak to możliwe, a w naszych codziennych rozmowach z klientami dzielimy się najlepszymi praktykami na poprawę skuteczności marketingowej. Bo nawet jeśli nasza platforma do automatyzacji marketingu – Mautic – jest super sprawna, to wciąż to od ludzi, od naszych klientów zależy, które elementy będą częścią ich strategii marketingowej.
Jednym z często pojawiających się tematów są SMS, wiadomości tekstowe. Klienci zadają wiele pytań dotyczących korzystania z SMS-ów, jako części strategii komunikacji. Jesteśmy bowiem uzależnieni od telefonu, wiadomości tekstowe nie są więc nam obce, jednak nasza perspektywa zmienia się, gdy nakładamy nasz „marketingowy mundurek”. Nagle wtedy wysyłanie SMS-ów staje się bardzo obcą, a nawet obraźliwą koncepcją. Słyszymy dość silne reakcje na ten temat.
Któreś z nich brzmi znajomo?

„Nigdy wcześniej nie wysyłaliśmy SMS-ów, dlaczego mielibyśmy teraz zacząć?”

Dla wielu firm i sprzedawców e-mail służy jako podstawowy – i często jedyny – kanał komunikacji. To jest sprawdzone i znajome. Jednak powszechnym błędem jest to, że sądzimy iż e-mail jest również najskuteczniejszym sposobem dotarcia do ludzi na ich telefonach. Badania pokazują, że użytkownicy smartfonów spędzają 22% czasu na SMS-owaniu, w porównaniu do zaledwie 10% czasu sprawdzania maili przez telefon . Jednym z powodów, dla których warto wypróbować SMS-y w firmie, jest sprawdzenie, czy można wykorzystać ten dodatkowy czas na ekranie i zwiększyć zaangażowanie.

„Osobiście nie lubię otrzymywać tekstów marketingowych, więc nasza publiczność też prawdopodobnie nie będzie”.

Jest to bez wątpienia jeden z najczęstszych zastrzeżeń do marketingu SMS i nie jest to zaskakujące. Ludzka natura zakłada, że ​​inni będą czuć się tak samo jak ty. Ale jeśli nauczyliśmy się czegoś jako marketerzy, to tego, że należy usunąć uprzedzenia i spojrzeć na dane, bo kiedy to robimy, dowiadujemy się, że 58% konsumentów twierdzi, że postrzegałoby firmę bardziej pozytywnie, gdyby ta firma oferowała opcje wiadomości SMS.
Wiadomości SMS możesz personalizować, za pomocą nazw użytkowników i dołączać hiperłącza do treści, tak jak w przypadku email marketingu! A dzięki MMS-om – siostrzanej technologii do SMS – użytkownicy mogą odtwarzać treści multimedialne, które im wysłałeś, takie jak wideo i audio, bezpośrednio w wiadomości.
SMS działa na wszystkich telefonach, dzięki czemu jest łatwo dostarczany do wszystkich użytkowników niezależnie od urządzenia mobilnego.
Nasza praca, jako marketerów, wymaga dostosowania się do zmieniających się zachowań i preferencji użytkownika. Przez długi czas e-mail był niezbędny do prowadzenia działalności i utrzymywania kontaktu z użytkownikami, ale nie jest już wystarczający. Marketing SMS jest idealnym uzupełnieniem kampanii e-mailowych, ponieważ angażuje użytkowników zasadniczo wszędzie.

„Nawet gdybyśmy byli zainteresowani, jak je użyć?”

W jaki sposób organizacje stosują dziś wiadomości tekstowe? Firmy z branży medycznej używają wiadomości tekstowych do potwierdzania i przypominania pacjentom o nadchodzących terminach i do dzielenia się pomocnymi wskazówkami dojazdu. Uniwersytety wysyłają SMS-y, aby informować studentów o odwołanych lub przełożonych zajęciach, czy zmianach lokalizacji. Handlowe używają wiadomości tekstowych do potwierdzania zamówień online, śledzenia i aktualizacji dostaw oraz wysyłania spersonalizowanych promocji. Organizacje B2B wykorzystują SMS-y do monitorowania komunikacji z obsługą klienta za pomocą ankiet dotyczących kontroli jakości i zaproszeń.

Mautic jest jedną z niewielu platform korporacyjnych, która umożliwia automatyzację marketingu SMS w ramach kampanii wielokanałowych. Wiadomości tekstowe można dodawać, czy miksować jako kanał uzupełniający, tak samo jak budując kampanie e-mailowe w Mautic.

Jak wysyłać SMS w kampanii Mautic?

Potrzebujesz pomocy przy kampaniach SMS? Napisz do nas.

Akceptuję politykę prywatności.

Mautic to darmowa platforma marketing automation.

Swobodna integracja

Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.

Otwarty

Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.

Kompletna kontrola danych

Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.

Bezpieczny

W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!

Prosta instalacja

Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.

Łatwy

W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.

Czytaj blog o Mautic
By |2019-04-10T10:06:47+00:00Kwiecień 10th, 2019|Categories: Artykuł, Wszystkie|Tags: , , |0 Comments

About the Author:

Pasjonatka marketing automation. Szaleje na punkcie Mautic.

Leave A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.