OPISALIŚMY I WDROŻYLIŚMY PRZYPADKI UŻYCIA MAUTIC

Przekazujemy wiedzę, która umożliwia Ci skuteczne wykorzystanie marketing automation w obsłudze procesu sprzedaży. Omawiane przypadki użycia systemu marekting automation pozwalają określić, w jaki sposób oprogramowanie prowadzi klienta po ścieżce zakupowej?

Podpowiadamy, jak lepiej możesz zrozumieć swoich klientów, tym sam dostosować zautomatyzowane działania marketingowe do ich zachowań zakupowych. Ten szybki kurs ułatwia zdobywanie umiejętności, w zakresie biznesowego wykorzystania marketing automation. Przełóż marketing na sprzedaż – nie trać nowych leadów, lepiej wykorzystuj zainteresowanie swoich klientów. Stwórz obraz i profil swojego klienta (buyer personas), a dokładniej trafisz w jego potrzeby. Odkryj magię potencjału nabywczego swoich klientów – nie pozwól sobie na utratę sprzedaży.

Nasze use cases są inspiracją – wykorzystaj nasze pomysły do realizacji swoich celów biznesowych. Zacznij korzystać z innowacyjnych możliwości Marketing Automation.

CZEGO SIĘ DOWIESZ Z PRZYPADKÓW UŻYCIA?

  • Jak pozyskać dane od niezidentyfikowanego leada?

  • Czym interesuje się Twój klient?

  • Z jakich źródeł czerpie wiedzę Twój klient?

  • Jak zaangażować klienta i przekonać do współpracy?

  • Co utrudnia zakup Twojemu klientowi?

  • Co wpływa na intencję zakupu Twojego klienta?

  • Dlaczego klient wybiera Twoją ofertę?

  • Kiedy Twój klient jest gotowy do zakupu?

  • Z jakich narzędzi, platform korzysta Twój klient?

NAUCZ SIĘ JAK ZAUTOMATYZOWAĆ SWÓJ MARKETING W 3 KROKACH:

Jeśli chcesz gdzieś dojść, najlepiej znajdź kogoś, kto już tam doszedł.

Naucz się prowadzić klienta po ścieżce zakupowej.

Zdobędziesz umiejętności biznesowego wykorzystania marketing automation.

Poznaj profile klientów