Poradnik użytkowników Mautic
Zrozumieć Mautic! Chcesz projektować i prowadzić zautomatyzowane kampanie marketingowe i promocyjne w Mautic – przeczytaj nasz poradnik. Każda wpis poradnika Mautic zawiera wskazówkę jak skutecznie wykorzystać aplikacje marketing automation. Z nami obsługa marketing automation staje się przyjemna i efektywna.
Dynamiczne treści w Mautic
Dynamiczne treści (ang. dynamic content) – to zaawansowana technolgia różnicowania treści publikowanych: na stronie internetowej, sklepie internetowym, stronach przechwytywania (landing page), wiadomości email,
Mautic 3: Budowanie stabilnych fundamentów Marketing Automation
Świat technologii stale się rozwija, a z nim Mautic, który buduje stabilne fundamenty pod przyszłe zmiany dla open source marketing-automation.Ogromne podziękowania należą się
Up-Selling i Cross-Selling w Mautic
Cross-selling, czyli sprzedaż krzyżowa to technika sprzedaży komplementarnych, uzupełniających produktów lub usług, Up-selling, zaś to sprzedaż dodatkowa, gdzie oferuje się klientowi produkty lub usługi o wyższej
Jak ratować porzucone koszyki?
Funkcja przeznaczona dla użytkowników, którzy porzucają koszyk w e-commerce nie jest natywna dla platformy, ale można to jednak obejść. Oczywiście są złożone metody korzystające
Badania ankietowe
Badania ankietowe to najczęściej wykorzystywana metoda pozyskiwania danych w projektach marketingowych. Ankiety pozwalają dowiedzieć się, co myślą o nas nasi klienci, jak podejmują
Kalendarz Mautic
Zastanawialiście się kiedyś do czego przyda nam się funkcja Mautic Calendar? Postaram się odpowiedzieć poniżej 🙂
Mautic i RODO (GDPR) – jak używać Kartotekę Kontaktu?
RODO to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
Mautic i RODO (GDPR) – jakie są możliwości wykorzystania formularzy?
Dlaczego formularze są ważne - nie tylko w kontekście RODO? Źródło danych o klientach — to nadal główne źródło identyfikujące klientów, którzy
Wiadomości marketingowe w Mautic
Marketing Messages to pozycja dostępna od wersji 2.6. Funkcja ta pozwala zoptymalizować dostarczanie wiadomości do kontaktów, poprzez wysyłanie ich za pośrednictwem preferowanego przez kontakty
Campaign builder – jak tworzyć workflow w kreatorze kampanii?
W jakim celu możesz tworzyć kampanie w Mautic? Zanim przejdziesz do konstruktora kampanii, warto byś uświadomił sobie w czym one mogą Ci się
Jak dostosować dashboard? – Pulpit Mautic
Gdy logujesz się do Mautic lądujesz w widoku pulpitu Mautic, jest to miejsce, w którym możesz monitorować kampanie zaimplementowane w aplikacji. Dashboard
Śledzenie plików udostępnionych do pobrania – czyli Assets w Mautic
Udostępnianie zasobów, w tym e-booków, infografik, czy plików audio jest kluczowe do pozyskiwania nowch kontaktów, edukowania potencjalnych, czy pomiaru poziomów zaangażowania kontaktów.
Hey! Mamy też Forum!
Sprawdź czego możesz się dowiedzieć od innych.
Nowości w Mautic
Co nowego? Aplikacja Mautic rozwijana jest dynamiczne, co kilka miesięcy otrzymujesz dostęp do nowej wersji. Nowe wersje to świeże możliwości, kolejne funkcje i innowacyjne pomysły. Z nami nic nie umknie Twoje uwadze. Testujemy nowe wersje i podpowiadamy Ci na co zwrócić uwagę.
SMS Marketing
Naszą misją jest pomaganie firmom w tworzeniu najlepszych doświadczeń klientów. Staramy się pomagać w podejmowaniu decyzji tak często, jak to możliwe, a
Jak zadbać o dobrą współpracę między marketingiem i sprzedażą?
Istnieje wiele przedsiębiorstw, w których dział marketingu i dział sprzedaży, to dwa zupełnie oddzielne zespoły, które często zmierzają w różnych kierunkach. Może
Mautic połączył siły z Acquia, współtwórcą open source CMS – Drupal
Choć rok 2018 był dla Mautic fantastyczny, bowiem liczba jego użytkowników potroiła się, mógł także pochwalić się zdobyciem wielu nagród za innowacyjność,
Zidentyfikuj swój rynek docelowy
Szybko, odpowiedz na to pytanie: Czy jesteś teraz spragniony? Jeśli odpowiedź brzmi "tak", to jest firma, która jest zainteresowana pomocą. Koncentrują się
Higiena bazy kontaktów – dlaczego i jak czyścić listę kontaktów?
Wysoka dostarczalność wiadomości jest kluczem dla udanej kampanii e-mail marketingowej. Nie ma znaczenia, ile wysiłku włożymy w kampanię, co promujemy, jaka jest zawartość i
Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic
W ciągu ostatnich 100 lat leczenie skoliozy pozostało w dużej mierze niezmienione. Specyficzne przyczyny wciąż nie są znane, a tradycyjne opcje leczenia,
Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?
Często bardzo skrupulatnie planujemy i modelujemy kampanie mailingowe. Programujemy uruchomienie kolejnych działań, na podstawie otwarcia czy kliknięcia w mail. Między akcjami, warunkami
Nowy wymiar triggerów kampanii Mautic
Dave Bor na łamach Mautic'owego bloga opisał sytuację ze swojego życia - w połowie lutego otrzymał e-mail od sprzedawcy wiosennych butów i lekkich kurtek, czyli
Mautic 2.11. – upraszczanie relacji z klientami
Wszyscy chcemy zbierać jak najwięcej informacji o naszych kontaktach i wzmacniać z nimi relację. Mautic 2.11 to przede wszystkim uproszczenie tych interakcji. Jakie ulepszenia
Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation
Jednym z głównych źródeł identyfikacji i pozyskania danych o kliencie są nadal formularze. To one zasilają nasze bazy danych o klientach a
Mautic 2.10. – tworzenie różnorodnych powiązań
Mautic 2.10 przynosi zmiany głównie w funkcjach kampanii i interfejsie API. To właśnie powiązanie aplikacji i elementów kampanii, stanowi trzon automatyzacji marketingu.
Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?
Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem. Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym