Poradnik użytkowników Mautic
Zrozumieć Mautic! Chcesz projektować i prowadzić zautomatyzowane kampanie marketingowe i promocyjne w Mautic – przeczytaj nasz poradnik. Każda wpis poradnika Mautic zawiera wskazówkę jak skutecznie wykorzystać aplikacje marketing automation. Z nami obsługa marketing automation staje się przyjemna i efektywna.
Up-Selling i Cross-Selling w Mautic
Cross-selling, czyli sprzedaż krzyżowa to technika sprzedaży komplementarnych, uzupełniających produktów lub usług, Up-selling, zaś to sprzedaż dodatkowa, gdzie oferuje się klientowi produkty lub usługi o wyższej
Jak ratować porzucone koszyki?
Funkcja przeznaczona dla użytkowników, którzy porzucają koszyk w e-commerce nie jest natywna dla platformy, ale można to jednak obejść. Oczywiście są złożone metody korzystające
Badania ankietowe
Badania ankietowe to najczęściej wykorzystywana metoda pozyskiwania danych w projektach marketingowych. Ankiety pozwalają dowiedzieć się, co myślą o nas nasi klienci, jak podejmują
Kalendarz Mautic
Zastanawialiście się kiedyś do czego przyda nam się funkcja Mautic Calendar? Postaram się odpowiedzieć poniżej 🙂
Mautic i RODO (GDPR) – jak używać Kartotekę Kontaktu?
RODO to rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
Mautic i RODO (GDPR) – jakie są możliwości wykorzystania formularzy?
Dlaczego formularze są ważne - nie tylko w kontekście RODO? Źródło danych o klientach — to nadal główne źródło identyfikujące klientów, którzy
Wiadomości marketingowe w Mautic
Marketing Messages to pozycja dostępna od wersji 2.6. Funkcja ta pozwala zoptymalizować dostarczanie wiadomości do kontaktów, poprzez wysyłanie ich za pośrednictwem preferowanego przez kontakty
Campaign builder – jak tworzyć workflow w kreatorze kampanii?
W jakim celu możesz tworzyć kampanie w Mautic? Zanim przejdziesz do konstruktora kampanii, warto byś uświadomił sobie w czym one mogą Ci się
Jak dostosować dashboard? – Pulpit Mautic
Gdy logujesz się do Mautic lądujesz w widoku pulpitu Mautic, jest to miejsce, w którym możesz monitorować kampanie zaimplementowane w aplikacji. Dashboard
Śledzenie plików udostępnionych do pobrania – czyli Assets w Mautic
Udostępnianie zasobów, w tym e-booków, infografik, czy plików audio jest kluczowe do pozyskiwania nowch kontaktów, edukowania potencjalnych, czy pomiaru poziomów zaangażowania kontaktów.
Scoring – punktacja w Mautic
Jedną z cech aplikacji marketing automation - Mautic jest możliwość oceny poziomu zaangażowania naszego użytkownika. Ocenić ten poziom możemy wykorzystując scoring. Co oznacza, że
Jak zidentyfikować kontakty nienależące do żadnego z segmentów?
We wpisie Segmenty w Mautic opisywaliśmy dlaczego i jak tworzyć segmenty w oparciu o atrybuty takie jak: Imię i nazwisko, Stanowisko, czy Data
Hey! Mamy też Forum!
Sprawdź czego możesz się dowiedzieć od innych.
Nowości w Mautic
Co nowego? Aplikacja Mautic rozwijana jest dynamiczne, co kilka miesięcy otrzymujesz dostęp do nowej wersji. Nowe wersje to świeże możliwości, kolejne funkcje i innowacyjne pomysły. Z nami nic nie umknie Twoje uwadze. Testujemy nowe wersje i podpowiadamy Ci na co zwrócić uwagę.
Mautic połączył siły z Acquia, współtwórcą open source CMS – Drupal
Choć rok 2018 był dla Mautic fantastyczny, bowiem liczba jego użytkowników potroiła się, mógł także pochwalić się zdobyciem wielu nagród za innowacyjność,
SMS Marketing
Naszą misją jest pomaganie firmom w tworzeniu najlepszych doświadczeń klientów. Staramy się pomagać w podejmowaniu decyzji tak często, jak to możliwe, a
Zidentyfikuj swój rynek docelowy
Szybko, odpowiedz na to pytanie: Czy jesteś teraz spragniony? Jeśli odpowiedź brzmi "tak", to jest firma, która jest zainteresowana pomocą. Koncentrują się
Jak zadbać o dobrą współpracę między marketingiem i sprzedażą?
Istnieje wiele przedsiębiorstw, w których dział marketingu i dział sprzedaży, to dwa zupełnie oddzielne zespoły, które często zmierzają w różnych kierunkach. Może
Higiena bazy kontaktów – dlaczego i jak czyścić listę kontaktów?
Wysoka dostarczalność wiadomości jest kluczem dla udanej kampanii e-mail marketingowej. Nie ma znaczenia, ile wysiłku włożymy w kampanię, co promujemy, jaka jest zawartość i
Customer success story – ScoliSMART zdobywa zaufanie pacjenta i napędza konwersję leadów za pomocą Mautic
W ciągu ostatnich 100 lat leczenie skoliozy pozostało w dużej mierze niezmienione. Specyficzne przyczyny wciąż nie są znane, a tradycyjne opcje leczenia,
Jak wysyłać mailingi z Mautic i nie trafiać do spamu?
Często bardzo skrupulatnie planujemy i modelujemy kampanie mailingowe. Programujemy uruchomienie kolejnych działań, na podstawie otwarcia czy kliknięcia w mail. Między akcjami, warunkami
Nowy wymiar triggerów kampanii Mautic
Dave Bor na łamach Mautic'owego bloga opisał sytuację ze swojego życia - w połowie lutego otrzymał e-mail od sprzedawcy wiosennych butów i lekkich kurtek, czyli
Mautic 2.11. – upraszczanie relacji z klientami
Wszyscy chcemy zbierać jak najwięcej informacji o naszych kontaktach i wzmacniać z nimi relację. Mautic 2.11 to przede wszystkim uproszczenie tych interakcji. Jakie ulepszenia
Zarządzanie formularzami – fundament e-mial & marketing automation
Jednym z głównych źródeł identyfikacji i pozyskania danych o kliencie są nadal formularze. To one zasilają nasze bazy danych o klientach a
Mautic 2.10. – tworzenie różnorodnych powiązań
Mautic 2.10 przynosi zmiany głównie w funkcjach kampanii i interfejsie API. To właśnie powiązanie aplikacji i elementów kampanii, stanowi trzon automatyzacji marketingu.
Wdrożenie Mautic – jak się dobrze przygotować?
Wdrożenie każdego systemu wiąże się z kosztami i ryzykiem. Zatem ustalmy jak wdrożyć automatyzację marketingu dzięki aplikacji Mautic, aby zyskać na tym