Nowy wymiar triggerów kampanii Mautic

print
Dave Bor na łamach Mautic’owego bloga opisał sytuację ze swojego życia – w połowie lutego otrzymał e-mail od sprzedawcy wiosennych butów i lekkich kurtek, czyli wiosennej odzieży. Ocenił, że było to na jego gust trochę za wcześnie. Do kalendarzowej wiosny miał upłynąć jeszcze miesiąc, a i tak wiadomo, że jeszcze wtedy możemy się spodziewać dużo zimy.

Zapewne Tobie również się to przytrafiło – otrzymać niedostosowanego maila.

Dave w swoim artykule rozprawił się z tym mailem pisząc:
„Odkładając na chwilę moje osobiste uczucia, ten e-mail był interesujący i pozwolił mi zastanowić się, jak został wysłany. Zadałem sobie pytanie: „Jeśli ta marka byłaby klientem Mautic, w jaki sposób mógłbym ustawić wyzwalacz (trigger) kampanii? 
Oprócz integracji z zakupionymi narzędziami Mautic może zintegrować się z narzędziami, stworzonymi na własne potrzeby. Poza więc oczywistymi wtyczkami i integracjami firm trzecich (np. Salesforce, WordPress itp.), Klienci Mautic mogą zintegrować się z takimi produktami, jak ich własny CRM, ręcznie pisane aplikacje mobilne i zastrzeżone doświadczenia z e-commerce (żeby wymienić tylko kilka) i tworzyć bezproblemowe, prawdziwie spersonalizowane wrażenia z marki.
Łącząc wiele takich bogatych w dane systemów, staje się możliwy cały świat innowacyjnych wyzwalaczy kampanii `z „codziennego życia”. Wracając więc do naszego pierwotnego pytania: w jaki sposób ta marka detaliczna mogła wykorzystać Mautic do wywoływania wiadomości e-mail?
 Możliwy scenariusz # 1: Jako marka detaliczna można sobie wyobrazić, że będą mieć niestandardową aplikację pogodową, która śledzi dzienne prognozy. Podłączając to do Mautica, mogli stworzyć reguły mapujące decyzje dotyczące treści na temperaturę. Mautic pomógłby im także w kilku innych osobistych akcentach, takich jak wymienienie mojego nazwiska w e-mailu i upewnienie się, że przynajmniej jeden z produktów został mi pokazany w moich preferencjach dotyczących koloru, zielony.
Możliwy scenariusz # 2: Nasza przykładowa marka detaliczna ma narzędzie, które śledzi oferty i strony z kuponami. Zidentyfikowała nowy kupon konkurenta, dzięki alertowi Mautic uruchomił trigger skutkujący dodaniem do mojego e-maila specjalnego kodu rabatowego.”

Z jakich aplikacji Ty korzystasz? Które chciałbyś zintegrować? Potrzebujesz pomocy przy integracji? Napisz do nas.

Mautic to darmowa platforma marketing automation.

Swobodna integracja

Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.

Otwarty

Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.

Kompletna kontrola danych

Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.

Bezpieczny

W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!

Prosta instalacja

Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.

Łatwy

W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.

About the Author:

Mautic Team