Czy jesteś teraz spragniony?
Geografia?
Demografia?
Zróżnicowanie demograficzne działa, ale też nie zawsze Niektóre marki mogą wykorzystywać wiek i inne informacje demograficzne, aby identyfikować i ustalać priorytety na rynku docelowym. Jestem przekonana, że wszyscy możemy zrozumieć, jak może wyglądać ich rynek docelowy w oparciu o wpływy demograficzne w przykładowo firmie Pampers. Ale tak, jak w przykładzie naszego studium przypadku, Coca-Coli, nie jest to silny wskaźnik. Dane demograficzne bowiem nie są lepsze niż geograficzne, jeśli chodzi o identyfikację grupy docelowej w tej sytuacji.
Kreatywnie?
Identyfikacja rynku docelowego
Uwaga: Należy zachować ostrożność, nie popełniaj błędu, myśląc, że jesteś wielkości Coca-Coli i nie bądź zbyt ogólny w swojej segmentacji i charakteryzacji. Bądź tak konkretny, jak tylko możesz.
Potrzebujesz pomocy w zdefiniowaniu swojego rynku docelowego? Napisz do nas.
Potrzebujesz pomocy w zdefiniowaniu swojego rynku docelowego? Napisz do nas.
Mautic to darmowa platforma marketing automation.
Swobodna integracja
Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.Otwarty
Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.
Kompletna kontrola danych
Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.Bezpieczny
W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!
Prosta instalacja
Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.Łatwy
W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.