print
Mautic wprowadził funkcję audytu danych dla integracji i użytkowników, która jest idealna dla SMB i firm handlowych, ponieważ pozwala dowiedzieć się, kto z pracowników, w jaki sposób i w jakim czasie, zaktualizował dany kontakt w Mautic.

Kto przeniósł mój kontakt?

Często firmy pracują z wieloma użytkownikami jednego Mautica, edytując i aktualizując informacje kontaktowe, notatki i przypomnienia. Są też tacy, którzy używają różnych rodzimych integracji Mautic do uzupełniania informacji kontaktowych, takich jak telefon, adres, data urodzenia itp. I właśnie tam wielu użytkowników łatwo znajduje problemy związane z niewłaściwymi informacjami i konfliktami między nimi.
Aby rozwiązać ten problem, Mautic pozwala wyświetlić pełną historię wszystkich zmian lub integracji związanych z użytkownikami. W tym celu na stronie z danymi kontaktowymi zostały dodane dwie zakładki:
audyt danych w mautic

Źródło: https://www.mautic.org/blog/marketer/auditing-contact-data-mautic/

Kontrola integracji

W zakładce Integrations możesz zobaczyć, które integracje są połączone z kontaktami. Jest to interesujące, ponieważ pozwala Twojej firmie mieć przegląd informacji o źródle danych kontaktu, a także relacji kontaktu z CRM, portalami społecznościowymi itp.
W przypadku przykładowo integracji z  Zoho CRM, Mautic wyświetla datę ostatniej synchronizacji z Zoho CRM, datę dodania kontaktu, a nawet identyfikator kontaktu w narzędziu CRM.

Kontrola użytkowników

Mautic wyświetla również audyt danych (zakładka Audit log) dotyczących zmian dokonanych przez sam kontakt za pośrednictwem formularzy, interakcji pikseli oraz zmian wprowadzonych przez członków zespołu. Możesz tam zobaczyć kiedy kontakt został zidentyfikowany przez Mautic i jakie zmiany zostały wprowadzone od tego czasu.

Potrzebujesz pomocy przy Twoim Marketing Automation? Napisz do nas.

Mautic to darmowa platforma marketing automation.

Swobodna integracja

Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.

Otwarty

Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.

Kompletna kontrola danych

Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.

Bezpieczny

W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!

Prosta instalacja

Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.

Łatwy

W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.

Czytaj blog o Mautic