Raporty znajdziesz na samym dole, w menu użytkownika po lewej stronie.
Jak tworzyć własne raporty w Mautic?
Wystarczy kliknąć +Nowy w prawym rogu.
Co dalej?
Źródła danych
Konfiguracja
Wykresy
Raporty na maila
Możesz zaprogramować cykliczną wysyłkę raportów na wskazany adres email.
Poniżej mam dla Ciebie instrukcję dla stworzenia dwóch customowych raportów, które na pewno Ci się przydadzą! Postępuj zgodnie ze wskazówkami.
Raport: Wysłane wiadomości e-mail
1. Kliknij sekcję „Raporty”
2. Kliknij „Nowy” i nadaj nazwę swojemu raportowi
3. Wybierz źródło danych „Wysłane wiadomości e-mail”
4. Kliknij kartę Dane, aby dodać kolumny do raportu. Najczęstsze kolumny dodane przez użytkowników to:
- ID (który jest identyfikatorem e-mail)
- Nazwa (która jest nazwą e-maila)
- Imię
- Nazwisko
- Adres e-mail kontaktu
- Czytać
- Kliknięcia
- Unikalne kliknięcia
- Anulowanie subskrypcji
Zalecamy dodanie filtru dla e-maila oraz ustawienie suwak „Dynamiczny” na: Tak, co umożliwi łatwe przełączanie się w raporcie w celu przeglądania różnych e-maili.
5. Zapisz i zamknij
Możesz filtrować raport, rozwijając sekcję „filtry” na stronie raportów lub możesz wyeksportować raport do pliku CSV, HTML lub Excel.
Raport: Kontakty dodawane w czasie
1. Kliknij sekcję „Raporty”
2. Kliknij „Nowy” i nadaj nazwę swojemu raportowi
3. Wybierz źródło danych „Kontakty”
4. Kliknij kartę Dane, aby dodać do raportu kolumnę: Data identyfikacji
5. Ustaw kolejność wg Daty identyfikacji
Zalecamy dodanie filtru dla e-maila oraz ustawienie suwaka „Dynamiczny” na: Tak
6. Ustaw grupowanie wg Daty identyfikacji
7. W sekcji: Calculated columns ustaw „Function: Count” oraz „Column: Email”
8. Kliknij kartę „Wykresy”
9. Dodaj liniowy wykres – New contacts addes.
10. Ustaw „Display graphs above table data on report page: Tak”
11. Zapisz i zamknij
Możesz filtrować raport, rozwijając sekcję „filtry” na stronie raportów lub możesz wyeksportować raport do pliku CSV, HTML lub Excel.
Potrzebujesz pomocy przy swoich raportach? Napisz do nas.
Mautic to darmowa platforma marketing automation.
Swobodna integracja
Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.Otwarty
Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.
Kompletna kontrola danych
Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.Bezpieczny
W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!
Prosta instalacja
Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.Łatwy
W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.