print

Kontakty to serce platformy do automatyzacji marketingu. Są nimi wszystkie osoby, które odwiedziły Twoje witryny lub w jakiś sposób nawiązały z Tobą relacje.

Typy

Istnieją dwa rodzaje kontaktów:
  • Kontakty anonimowe – osoby odwiedzające Twoją witrynę, które nie zostały jeszcze zidentyfikowane przez formularz lub inną interakcję. Te kontakty są monitorowane przez Mautic, więcej o nich przeczytasz w naszym wpisie: https://www.mymautic.pl/sledzenie-ruchu-anonimowych/
  • Kontakty standardowe – kontakty, które Mautic zidentyfikował za pośrednictwem formularza lub innego źródła. Mogły zacząć jako odwiedzający, ale w pewnym momencie dostarczyły dodatkowe informacje, takie jak adres e-mail, czy inne cechy identyfikacyjne. Możesz pielęgnować te kontakty za pośrednictwem platformy automatyzacji marketingu Mautic.

Jak dodać kontakty?

Kontakty możesz dodać do systemu na wiele sposobów: ręcznie, poprzez import, czy też mogą się dodawać automatycznie poprzez wypełnienia formularzy czy inne możliwości zostawienia swych danych.

Jak zaimportować kontakty opisaliśmy we wpisie: https://www.mymautic.pl/import-bazy-mautic/

Jak dodać kontakty ręcznie?

Możesz to zrobić klikając z menu w Contacts (Kontakty), a następnie -Quick Add- lub -New-.

Opcja szybkiego dodania jest bardzo praktyczna, ogranicza się tylko do kilku pól (masz wpływ na to jakich dokładnie pól, zmieniając opcje w polach danych).

jak dodać kontakty w mautic

Wyszukiwanie kontaktów

Kontakty możesz wyszukiwać używając pole z lupką. Pole wyszukiwania pozwala na wiele różnych typów wyszukiwania, m.in. po tagach, firmie, czy właścicielu kontaktu.

Kontakty możesz również sortować poprzez kliknięcie na nagłówek tabeli.

wyszukiwanie kontaktów w mautic

Edytowanie kontaktów

Aby edytować kontakt, kliknij nazwę kontaktu (lub adres IP, jeśli użytkownik jest anonimowy), aby otworzyć ekran kontaktu. Na tym ekranie możesz przeglądać ostatnie wydarzenia i wszelkie notatki tego kontaktu. Aby go edytować, kliknij przycisk „edytuj” w prawym górnym menu.

Poza edycją możesz z tego poziomu zmienić kampanię, złączyć kontakty, lub zmienić preferencje dotyczące: sposobu kontaktu, kategorii tematycznej, czy też segmentu.

edytowanie kontaktów w mautic

Zarządzanie kontaktami

Większą ilością kontaktów możesz zarządzać poprzez zaznaczenie wszystkich bądź kilku wybranych i kliknięcie w pierwszy wiersz tabeli. Ukażą Ci się możliwości takie jak:

  • zmień kampanię,
  • zmień właściciela,
  • zmień segment
  • zmień fazę cyklu (stages)
  • eksport
  • „nie kontaktuj się”
  • usunięcie.

Możesz usunąć na raz maksymalnie 100 kontaktów – jest to środek ostrożności, ponieważ usuwanie więcej kontaktów naraz może powodować problemy.

zarządzanie kontaktami w mautic

Potrzebujesz pomocy przy swoich kontaktach? Napisz do nas.

Akceptuję politykę prywatności.

Mautic to darmowa platforma marketing automation.

Swobodna integracja

Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.

Otwarty

Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.

Kompletna kontrola danych

Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.

Bezpieczny

W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!

Prosta instalacja

Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.

Łatwy

W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.

Czytaj blog o Mautic