• Jak zintegrować Mautic?

Preferencje klienta – dostosuj kanały komunikacji w Mautic 2.6

print

Jakie preferencje komunikacji ma Twój klient? Teraz dzięki nowej funkcjonalności Mautic możesz dostosować i zautomatyzować wybór kanałów komunikacji, które preferuje Twój klient. Zapytaj go o preferowaną formę komunikacji a następnie szanuj jego decyzje. Klienta nie interesuje fakt, że Ty planujesz i uruchomisz kampanię mailingową, skoro on woli i zwraca uwagę wyłącznie na wiadomości sms, które dotyczą promocji, czy też newsów z wybranej przez niego kategorii. Nadmiar komunikatów marketingowych wysyłanych każdego dnia do klientów wywołuje chaos informacyjny i obniżenie wartości wysyłanych wiadomości. Im więcej nietrafionych w potrzeby i preferencje klienta wiadomości, tym utwierdzanie klienta w przekonaniu, ze Twoja oferta nie jest skierowana do niego.  W konsekwencji Twój klienta będzie ignorował Twoje komunikaty marketingowe, to w najlepszej wersji, aż ostatecznie  uodporni się na Twoje wiadomości, po to aby zrezygnować i wypisać się z bazy kontaktów. Czy tego chcesz? polega na wyeliminowaniu szkodliwych błędów i wyposażeniu sprzedawców w rozwiązania. Rozwiązania, które pomogą pokonać niektóre z tych luk komunikacyjnych i zapewniają bardziej holistyczne wrażenia klientów.

Preferencje komunikacji w Marketing Automation Mautic

Nowe funkcje i możliwości występujące w Mautic 2.6 pomogą Ci stworzyć bardziej elastyczne, zwięzłe i dostosowane komunikaty marketingowe. Funkcjonalność pozwala na wyeliminowanie szkodliwych błędów komunikacyjnych i wyposażenie marketingowców i sprzedawców w rozwiązanie, które pomoże zapełnić luki komunikacyjne i zapewnia holistyczne wrażenia klientów.

Od teraz możesz dodawać do kampanii -wiadomości marketingowe-, dzięki którym podczas trwania jednego scenariusza użytkownicy mogą otrzymać tą samą treść poprzez różne kanały komunikacji, w tym: sms, e-mail, informację w mediach społecznościowych czy na www, a to wszystko dzięki wybranym preferencjom.

Holistyczne komunikaty marketingowe:

  • Pozwól kontaktowi wybrać kanał komunikacji.
  • Twórz wiadomości marketingowych w jednym miejscu i korzystaj z wielu kanałów komunikacji.
  • Wysyłaj wiadomości zgodnie z preferencją klienta.

Nowa wersja i ulepszone raportowanie kampanii:

  • Uzyskaj dostęp do nowego źródła danych wg kampanii.
  • Analizuj wskaźniki poszczególnych elementów kampanii i kanałów komunikacji.
  • Utwórz raporty, aby zrozumieć ogólną skuteczność kampanii.

Raportowanie kampanii dostarczy Ci danych niezbędnych do oceny każdego obszaru kampanii, uzupełni luki w wiedzy o preferencjach komunikacyjnych Twoich klientów. Udowodnij swoim klientom, że ich słuchasz, a nie tylko do nich mówisz, a raczej krzyczysz co sprzedajesz.

Źródło: https://www.mautic.org/blog/developer/mautic-2-6-mind-the-marketing-gap/

Mautic to darmowa platforma marketing automation.

Swobodna integracja

Otwarte oprogramowanie Mautic pozwala na nielimitowane połączenia z innymi aplikacjami. Łatwo integruje się z z dziesiątkami rozwiązań w tym m.in. z CRM czy sieciami społecznościowymi.

Otwarty

Mautic integrujesz i dostosujesz do nawet najbardziej specyficznych potrzeb Twojej firmy firmy.

Kompletna kontrola danych

Mautic możesz zainstalować bezpośrednio na swoim serwerze. Nie musisz płacić za dostęp do aplikacji, kontaktów, kampanii, czy obawiać się utraty licencji. Twoje dane są zależne tylko od Ciebie. Są Twoje jak nigdy dotąd.

Bezpieczny

W Mautic to Ty sprawujesz kontrolę!

Prosta instalacja

Instalację Mautic możesz wykonać w kilku prostych krokach. Jeśli zaś wolisz łatwiejsze rozwiązanie - możesz skorzystać z usług instalacyjnych. Sam interfejs aplikacji jest niezwykle przyjazny, intuicyjny, a zarazem nowoczesny.

Łatwy

W Mautic skomplikowane mogą być jedynie ułożone przez Ciebie kampanie marketing automation.

About the Author:

Mautic Team